アウディ A7 スポーツバック モデルの第 2 世代がスロベニアの道路に導入されました。セダンの広さとステーションワゴンのしなやかさを兼ね備えたクーペデザインです。 A7 スポーツバックは大型 4 ドア クーペで、その祖先はアウディ 100 クーペ S であることがわかります。
Po motorjih in tehnologiji sta si アウディ A7 in A8 precej podobna, med njima pa le obstaja občutna razlika. Športni kupe je namenjen 運転手に, se orientira okoli njega, medtem ko je elegantna limuzina namenjena tistim, ki raje prepustijo vožnjo 別の人に, sami pa uživajo v udobju, medtem ko jih drugi vozi. Notranjost je v obeh primerih ミニマルな, z velikimi, na dotiki občutljivimi zasloni. Tukaj se pri A7 izrazi orientiranost na ドライバ, saj je proti njemu obrnjen zaslon na armaturni plošči, vodoravne linije pa so še 狭い.
Podoba novega Audija A7 Sportback je vsekakor presunljiva. Je avtomobil, ki spada v tako imenovani 適所 razred in ga uvrščamo med razred C in D. Je ‘gran tursimo’ z novo oblikovno zasnovo in markantnimi žarometi. Zadnji se raztezajo skozi celotno širino avtomobila, prednji pa prav nič manj ne izstopajo. Tudi tukaj imamo možnost izbrati matrične LED-žaromete, ki jih prepoznamo po modro obarvanem laserju v žarometu. Ostre linije so tiste, ki poudarijo zunanjo podobo avtomobila, platišča v velikosti od 18 に 21インチ pa le še potrdijo suvereno podobo.
Zunanje mere kupeja ostajajo praktično nespremenjene s to razliko, da so zaradi drugačne razporeditve v notranjosti pridobili 21 mm prostora. Prtljažni prostor nam daje od 535 に 1.390 litrov prostornine in vanj boste lahko spravili tudi dva kompleta palic za golf. Na zadku najdemo še deflektor zraka, ki se samodejno dvigne pri hitrosti nad 120km/h. Zaradi estetskega vidika ga lahko s pritiskom na ボタン dvignemo tudi sami.
Na začetku prodaje sta pri Audiju A7 Sportback na voljo dva motorja. Bencinski 55 TFSI クワトロ je 2,995-litrski 6-valjni V motor s 340馬力. Zanj je treba odšteti 84.900 evrov. Dizelski 50 TDI quattro 6-valjni V motor ima 2,976 litra prostornine in 286 konjskih moči. Stal vas bo 81.550 evrov. Pozneje se bodo pridružili še drugi motorji, med njimi tudi blagi と プラグインハイブリッド. Še bolj kot to pa seveda pričakujemo strupeni različici S7 と RS7. Med menjalniki sta na voljo že dobro poznana samodejna menjalnika, 7-stopenjski S tronic と 8-stopenjski tiptronic. Med kolesnimi pogoni je na voljo klasičen クワトロ pogon in nekoliko bolj tehničen quattro ultra pogon.
Še več o novem Audiju A7 Sportback pa na spodnji povezavi.
Galerija slik: Audi A7 Sportback
詳しくは:
アウディ