3代目TTはクーペとカブリオレのほかに、オフロードハッチバックも用意されると言われている。
アウディ namerava novega TT-ja ponuditi tudi v petvratni terenski različici, s katerim bo možno voziti tudi izven urejenih cestišč. Najpomembnejša razlika v primerjavi s kupe in roadster različico je zagotovo petvratna zasnova, kar pomeni, da gre za nekakšnega sportback TT-ja, po merah pa je z 4,39 dolžinskimi metri najbližje Q3.
Študijo poganja plug-in hibridni pogonski sklop, kjer dva elektromotorja razvijeta 215 kW, skupaj s 2.0 TFSI motorjem, pa zmore 300 kW in 650 Nm navora. Eden od elektromotorjev preko šeststopenjske avtomatike poganja prednji par koles, drugi pa zadnja. Povprečna poraba に相当する 1,9-litra, ob tem pa lahko 50 km prevozi tudi zgolj na elektriko.
ギャラリーでもっと写真を見る