Audi je v Ženevi na ogled postavil model Audi Q2, kompaktnega križanca, ki je najnižje v prehranjevalni verigi Audijevih križancev, saj je prevzel naziv vstopnega modela. Gre za otroško različico športnega terenca, ki je manjši od modela Audi A3 Sportback, v dolžino pa meri vsega 4,19 metra. A naj vas to ne zavede, kompaktni suv Q2 namreč v sebi skriva ogromno. Z njim Nemci merijo na mlade, urbane in dinamične voznike.
Audi Q2 je kompaktni križanec, ki pritegne s šesterokotno masko, kratkimi previsi, padajočo streho, visoko postavljeno linijo stranskih oken in zaokroženimi žarometi, preseneti pa z neznačilnimi zadnjimi lučmi. Kljub temu ostaja znotraj oblikovnih parametrov serije Q, a istočasno napoveduje nove oblikovne smernice. Audi Q2 je imel pred splavitvijo težave z imenom, saj so imeli pred tem pravice zanj pri Alfa Romeu, toda zgodba je dobila pozitiven epilog.
Nemški ”nedonošenček” meri vsega 4,19 metra, od boka do boka ga je za 1,79 metra, v višino so mu namerili 1,51 metra, medosna razdalja pa je 2,6 metra. Tehta 1205 kilogramov, zaradi edinstvene zasnove strehe pa je v potniški kabini občutno več prostora nad glavami kot v večjem modelu A3. Zadnje sedeže je mogoče podreti v razmerju 40:20:40, kar omogoča, da se 405-litrski prtljažnik poveča vse do 1050 litrov. Na voljo bo v petvratni in petsedežni različici.
続きを読む: アウディ H トロン クワトロ: 世界は水素の上に立つ
Pri motorjih boste lahko izbirali med trojico bencinskih in dizelskih motorjev. Na voljo bodo trije bencinski TFSI-motorji in trije dizelski motorji TDI. Najšibkejšega so si izposodili kar pri modelu A1 (1,0-litrski bencinski V3-motor), bencinsko družino pa dopolnjujeta 1,4- in 2,0-litrski motor. Dizelsko zastopajo 1.6リットル in dve zmogljivostni različici 2,0-litrskega. Njihova moč se bo razlegala od 116 do 190 KM. Za prenos moči na kolesa so pri Audiju zaposlili 6-stopenjski ročni menjalnik in Haldexovo sklopko zadnje generacije, za doplačilo pa dobite samodejni 7-stopenjski menjalnik S-tronic z dvojno sklopko. Obe dvolitrski različici bosta serijsko s štirikolesnim pogonom Quattro.
Na voljo bo tudi v izpeljanki za brezpotja, ki bo dodatno prilagojena vožnji zunaj asfalta, sicer pa se bo podvozje v načinu Sport spustilo za en centimeter, zunaj urejenih cestišč, v načinu offroad, pa se bo potegnil za 20 centimetrov. Notranjost je založena kot supermarketi. Tu je virtualni kokpit, presenetijo varnostno-asistenčni sistemi (sistem za prepoznavanje pešcev, samodejno zaviranje v sili, prepoznavanje znakov, držanje voznega pasu, radarski tempomat, prostoročno premikanje v gneči …), (opcijsko) vmesnik MMI za spletno povezljivost, za glasbo skrbi zvočni sistem バング&オルフセン, kabina pa lahko postane tudi Wi-Fi točka. V Sloveniji bodo kompaktnega športnega terenca Audi Q2 začeli prodajati jeseni 2016, že poleti pa bodo začeli sprejemati naročila.
詳しくは:
アウディ