Audi Q8 je nemalo po uradni svetovni predstavitvi doživel še domačo predstavitev in zdaj ga že lahko opazite na slovenskih cestah. Njegov nastop je vsekakor impozanten in malo je možnosti, da bi ga spregledali.
Vse zagotovo zanima, kakšna je razlika med Audijem Q8 in Audijem Q7. Lahko bi si mislili, da razlika ni velika in da so za potrebe ‘kupeja’ Q8 na obstoječem Q7 spremenili お尻 と prednjo マスク. Resnica je 遠く od tega, saj si avtomobila delita le platformo, pogonske sklope in tehnologijo, kar pa se ostalih stvari tiče, gre pravzaprav za 二 違う avtomobila.
Audi Q8 v primerjavi z Audijem Q7 prinaša bolj dinamično karoserijsko oblikoを表します vmesni člen med kupejem in športnim terencem. Je malenkost manjši、 ために 67 mm krajši, za 40mm nižji in za 35mm širši. Nanj lahko namestimo platišča do velikosti 22インチ. Audi Q8 naredi vtis, ne glede na to, s katere strani si ga ogledujemo. Visoka stranska linija nakazuje スポーツマンシップ, LED-luči čez celoten zadek 技術的に naprednost, vrata brez okvirjev 優雅, osemkotna maska s pokončnimi kromiranimi letvicami pa 威信.
Novi Audi Q8 zaradi oblike そうではない 失った prostora in udobja v notranjosti. Potnikom ponuja dovolj prostora za glave in ramena ter prtljažnik v velikosti od 605 に 1755 litrov. Pomična zadnja klop, za 10cm, še dodatno pripomore k uravnavanju med prostorom za noge in prtljažnim prostorom. Na začetku prodaje je Audi Q8 na voljo s 6気筒 50 TDI quattro motorjem, z 286 konjskimi močmi (210 kW) in tiptronic 自動 menjalnikom. Vstopna cena znaša v tem primeru 83.400 evrov. Pozneje se bo ponudbi pridružil še dizelski motor z 231 konjskimi močmi (170 kW) in dva bencinska, prvi s 340馬力 (250 kW) in drugi s 435 konjskimi močmi (320 kW). Tudi Q8 ima v sebi blagi hibridni sistem, ki deluje na osnovi 48ボルト električnega sistema. Za večje udobje je na voljo エアサスペンション, ki si ga lahko omislite v športni ali bolj udobni različici. Audi Q8 je vsekakor napravil vtis, njegovo podobo pa bo na cesti nemogoče zgrešiti.
Galerija slik: Audi Q8
詳しくは:
アウディ