ユニークな改造バイクのメーカー、オート ファブリカは、3 つのプロジェクトを 1 つにまとめた改造ヤマハ XSR900 を発表しました。 3 台のバイクはすべてそれ自体がユニークで、最後のバイクではクラシックなヤマハのイメージを完全に変え、最初の 2 つのプロジェクトの要素と組み合わせることに成功しました。
Prvi motor iz serije projektov je dobil ime Prototype Three. Tedaj najbolj dodelana predelava podjetja Auto Fabrica je nosila Brembove zavore, Motogadetovo elektroniko in kazalce ter edinstven 3-v-3 izpuh. Kot osnova jim je služila Yamaha XS750, s katere so odstranili tovarniško ‘karoserijo’, kar jim je omogočilo namestitev vseh že omenjenih naprav in izboljšav. Dodali so še edinstveno, ročno izdelano karoserijo, za nekaj delov pa uporabili tehniko 3Dプリント.
Drugi v seriji projektov motornih koles je bil Prototype One. Za osnovo so uporabili Yamaho XSR900 z namenom, da bi predstavili modernizirano motorno kolo v stilu 50. in 60. let prejšnjega stoletja. Iz osnove so nadgradili motorno kolo v 3-valjno dirkaško puščico, ki so ji spremenili vbrizg goriva in ji oklestili odvečno težo. S tem so prototipu 大幅 povečali moč.
Izdelava tretjega motornega kolesa iz serije je zahtevala združitev elementov iz prvih dveh projektov. Poleg tega so morali imeti v mislih še dejstvo, da bodo motor izdelali v manjši, omejeni seriji in ne zgolj kot edinstven, prototipni izdelek. Tudi tokrat so uporabili Yamaho XSR900 in jo spremenili v cestno zakonito motorno kolo, ki je plod vseh najboljših dognanj prejšnjih dveh projektov. Ogrodje motornega kolesa Type 11 それはです 進化, ki je pripeljala do tega, da imamo zdaj sedež, posodo za gorivo in prednji del motorja narejen iz 1つ samega kosa. Končni izdelek Auto Fabrice je prava paša za oči in veseli smo lahko, da se fantje v ekipi niso predali in da so nam skozi več poskusov pričarali nekaj 個性的.
Galerija slik: Auto Fabrica Type 11
詳しくは:
autofabrica.com