例外なく、私たちが最も印象に残るのはコンセプトカーです。ただし、これらは単なるコンセプトであり、私たちはより幅広い、または少なくとも限定された人々が利用できる車に注目することを好みました。 2018 年に私たちが最も記憶に残った「マシン」に興味はありますか?
To so avtomobilske novosti, ki so nas v 2018 najbolj navdušile.
1. Abarth
Mala žepna petarda アバルト 595 predstavlja najbolj nabrušeno različico Fiata 500. Novica o njegovi prenovi je razveselila marsikaterega navdušenca nad italijanskimi avtomobili. Še izboljšan 音 in še boljša vozna dinamika bosta poskrbeli, da bomo na cesti videli več teh vznemirljivih malčkov.
2. Aston Martin
Navdušili so nas z naslednikom modela Vanquish, アストンマーティン DBS スーパーレッジェーラ. Športnik ima tako zapeljive linije, da se ob njih vsakemu navdušencu nad avtomobili pocedijo sline. 715 konjskih moči と 340km/h, le kaj več bi si lahko sploh še želeli.
3. Audi
Za Audijem je bogato leto, saj so se lotili prenove lepega števila svoji modelov. Najbolj športni med njimi, アウディ R8, je dobil še bolj ostre linije najmočnejša različica pa ima kar 612馬力, zamislite pa si ga lahko tudi z odprto streho. アウディTT je prav tako dobil ostrejše linije in je zdaj še bolj podoben svojemu večjemu in močnejšemu bratu. アウディ Q8 je povsem nov SUV v ponudbi znamke Audi. Večino vitalnih delov si deli z Audijem Q7, gre pa sicer za avtomobil, razvit z mislijo na SUV-kupe obliko. Model Q3 sledi novemu oblikovalskemu jeziku, ima bolj drzen videz in je v primerjavi s predhodnikom občutno spremenjen. Malček A1 je doživel svojo drugo generacijo, v primerjavi z ostalimi modeli, pa smo zaradi dizajna lahko gotovi, da pripada Audijevi družini. Limuzinski A6 je še bolj zrel, bolj varen in še bolj mamljiv. アウディ e-トロン predstavlja novega igralca v svetu električnih avtomobilov in že komaj čakamo, da se usedemo za njegov volan.
4. Bentley
ベントレー je eden izmed proizvajalcev najbolj luksuznih avtomobilov in letošnje leto se nam bo vtisnilo v spomin zaradi prihoda novega kabriolet, ベントレー コンチネンタル GT Convertible. Jahta na kolesih je gosposka kot še nikoli, o prefinjenih materialih in luksuznih dodatkih pa niti ni potrebno izgubljati besed. Dobili smo tudi ベントレー ベンテイガ と 8-valjnim V motorjem in največjimi prednjimi zavorami med serijsko proizvedenimi osebnimi avtomobili.
5. BMW
Tako kot njihova glavna rivala, se je tudi družba BMW lotila temeljite prenove. Novi BMW X5 je bil težko pričakovan SUV, ki je navdušil v trenutku, ko se je do konca razgalil. Napredna tehnologija, drzen dizajn, večja zmogljivost in še bi lahko naštevali. Dobil je tudi brata, BMW X7, ki ga je zrinil z mesta največjega SUV-ja te bavarske znamke. X7 je še bolj luksuzen in občutno večji, v primerjavi z modelom X5.
Še večje navdušenje je požel model BMW 8, ki prihaja v クーペ と コンバーチブル različici. Od predstavljenega koncepta se skorajda ne razlikuje, kar je še posebno všeč BMW navdušencem, le odločiti se je treba, ali ga želite z ali brez strehe. Za bolj vsakdanje razmere smo veseli novice, da je med nas pripeljal novi BMW 3, ki je bil eden izmed najbolj pričakovanih avtomobilov letošnjega leta. Novi motorji, bolj prostorna notranjost in moderne tehnologije bodo poskrbeli, da bo model 3 še dalje eden izmed najbolj priljubljenih BMW-jev.
Težko pričakovan, predvsem zaradi dolge kampanje pred razkritjem, je bil roadster BMW Z4. Nosi prepoznavne BMW linije, zato je v primerjavi s predhodniki pravi lepotec. Ko smo že ravno pri številki 4, moramo omeniti še BMW X4, ki smo ga prav tako dočakali v letošnjem letu. Ima kupe zašiljen zadek, sicer pa predstavlja srednje velikega SUV-ja, ki se ponaša z vsemi BMW lastnostmi.
Družinam najbolj prijazni del predstavljata BMW 2 Active Tourer と BMW 2 Gran Tourer. Višje sedenje in boljša izraba prostora so všeč predvsem družinam in pa aktivnim ljudem z različnimi hobiji in različno potrebo po prtljažnem prostoru.
6. Citroën
シトロエン je predstavil novega Berlinga, za katerega bi lahko z lahkoto trdili, da gre kljub že poznani obliki za popolnoma nov avtomobil. Nova platforma, nova notranjost in nov dizajn sta ga naredili še bolj zanimivega, leta izkušenj pa so privedla do maksimalnega izkoristka vsakega kotička v avtomobilu.
シトロエン C5 エアクロス je nekaj povsem drugega, kar so bili modeli C5 prejšnjih generacij. Z novim modelom so vložili kar 20 patentov, tako da lahko trdimo, da gre za povsem nov avtomobil, udobje v njegovi notranjosti pa lahko primerjamo s sedenjem v udobnem domačem fotelju.
7. Ferrari
Znamka z znamenitim konjičkom je predstavila フェラーリ 488 ピスタ. Zverina ima 711 konjskih moči in je najhitrejši model iz serije 488. V primerjavi s Ferrari 488 GTB ima 以下 キログラム そして何 50 konjskih moči več. Vsekakor še ena poslastica iz italijanskega Maranella. Obstaja tudi v odprti oziroma spider različici.
8. Fiat
フィアット je prenovil svoj model 500X, ki na prvi pogled morda ni veliko spremenjen, a se družinski mestni avtomobil ponaša z boljšo tehnologijo, predvsem na področju žarometov in povezljivosti. Zanesljivi motorji, prostornost in štirikolesni pogon so vse tisto, kar potrebujete za udobno urbano ali bolj aktivno življenje.
9. Ford
新しいもの フォード・フォーカス je bila zagotovo novica, ki jo je marsikdo nestrpno pričakoval. Ford Focus je malenkostno zrasel, izgubil nekaj kilogramov in postal še bolj uvideven do okolja. Tudi tukaj najdemo prenovljene motorje, izboljšano tehnologijo in kopico asistenčnih sistemov. Na novo nas je razveselil tudi najbolj priljubljeni pick-up v Sloveniji フォード・レンジャー. Prišel bo tudi v močnejši ラプター različici, kar bo še posebno navdušilo tiste, ki si želijo še bolj ‘zlobnega’ Forda Ranger.
10. Hyundai
で Hyundaiju niso počivali in so kar temeljito posodabljali svojo paleto avtomobilov. I30 je že en izmed modelov, ki predstavlja bistvo Hyundai ponudbe. Model ki neposredno konkurira tekmecem v oddelku avtomobilov s prisekanim zadkom. Tudi tukaj srečamo nove motorje in veliko posodobitev. Prav tako so prenovili manjšega, ヒュンダイ i20, ki ima bolj drzno podobo, na voljo pa je v kar treh različno oblikovnih izvedbah.
Paradni konj med SUV-ji Santa Fe, ima bolj drzen dizajn in opazno kakovostnejšo notranjost, z boljšimi materiali. Je za 7 centimetrov daljši, s tem pa so pridobil prostor za tretjo vrsto sedežev. Predstavila se je še druga generacija Hyundai Veloster, s svojo zanimivo postavitev vrat. Dizajn sovpada z ostalimi prenovami v družini, poleg tega pa ima izboljšano podvozje in novo ponudbo motorjev.
11. Jaguar
Jaguar je predstavil tehnološko najnaprednejšega ジャガー ずっと ジャガー I-PACE. Gre seveda za popolnoma električen avtomobil s skoraj 400 kilometrskim dosegom. Omogoča hitro polnjenje in dovolj moči, da lahko kljub SUV obliki omogoča mnogo zabave.
12. Jeep
ジープ nas je razveselil še z enim pick-upom. ジープ グラディエーター bo osvežil in dopolnil ponudbo tako imenovanih poltovornjakov. Material, kot je aluminij, omogoča nizko težo, s tem pa večjo vlečno in nosilno moč Gladiatorja. Prilagodljiva kabina in odprtine omogočajo več načinov prevoza tovora, terenske zmogljivosti pa tudi niso zanemarljive.
13. Kia
起亜シード je po novem izgubila apostrof v imenu, ponaša pa se z večjo praktičnostjo in zapeljivejšim videzom. Tudi v tem primeru je motorna paleta prenovljena in izboljšana, asistenčni sistemi in pomočniki pa so prav tako posodobljeni.
14. Land Rover
Naj naj novica pri ランドローバー je zagotovo prihod SUV-ja レンジローバー イヴォーク. Skorajda bi lahko rekli, da gre za pomanjšano različico izredno všečnega Range Rover Velar. Manjši Evoque s stilom nikakor ne zaostaja za svojim večjim bratom, prav tako pa ne v 品質, 快適 と luksuzu. Napredna tehnologija samo še doda k privlačnosti najnovejšega izmed ponudbe avtomobilov Range Rover.
15. Lexus
レクサス nas je razveselil s predstavitvijo hibridnega レクサスUX. Ima pogumen dizajn, novo platformo in seveda hibridni pogon. Zunanjost je še bolj drzna, v njem pa se med seboj prepletata moderna tehnologija in zvestoba japonski tradiciji. Všeč bo urbanim nomadom in tistim, ki so jim pri srcu tako imenovani križanci.
16. Mazda
マツダ3 je bila zagotovo tista, ki je požela obilico zanimanja. Nova kompaktna Mazda3 je še bolj zapeljiva, obenem pa bo ena izmed prvih, ki bo s seboj pripeljala novo Mazdino tehnologijo motorjev Skyactive-X. Na voljo bo v リムジン različici in različici s prisekanim zadkom. Ne moremo mimo opazke, da se Mazda vztrajno spogleduje s premijskim segmentom, tako po uporabi materialov kot kakovostjo njene izdelave.
17. McLaren
マクラーレン モデルと一緒です 720S Spider napravil malo revolucijo v povezavi s tehnologijo in sistemom odpiranja strehe. Je hitrejša kot pri rivalih, lažja in predvsem omogoča več tišine v kabini, ko je le ta zaprta. Če k temu dodamo še 720馬力 nam je lahko že jasno, da imamo opravka s pravo raketo, tudi če ima odprto streho. Med drugim so predstavili še マクラーレン 600LT, kjer oznaka LT označuje podaljšano različico, ki pa ima kljub vsemu manjšo težo in kopico aerodinamičnih アクセサリー. Najbolj dih jemajoč v tem letu pa je bil zagotovo マクラーレン スピードテール ものによって 1.035 konjskimi močmi, izredno napredno aerodinamiko in ceno skoraj 二 milijona ユーロ.
18. Mercedes-Benz
ブランドで メルセデスベンツ so še najbolj zavihali rokave in predstavili kopico novosti. Navdušil je novi SUV メルセデス・ベンツ GLE, ki je še večji in še bolj učinkovit, na področju tehnologije pa ne zaostaja za limuzinskimi modeli. Družine so se razveselile novega razreda B, ki ima pravilnejše proporce in je poleg uporabnosti postal še bolj privlačen.
Tudi pri Mercedesu ne moremo mimo popolnoma električnega predstavnika メルセデス・ベンツ EQC. Je prvi izmed serijskih električnih avtomobilov pri tej znamki in ima dovolj energije za 320 prevoženih kilometrov. Pravo zavist je povzročil Mercedes-AMG GT4, ki je z dodatnim parom vrat postal bolj uporaben in obenem obdržal vso svojo športnost. Med limuzinskimi modeli velja omeniti razred C, ki je sicer doživel subtilne spremembe, tiste bolj opazne pa na področju tehnologije in pogonskih sklopov.
V začetku leta nas je prijetno presenetil prihod najmanjšega izmed Mercedes-Benzov z oznako あ. Prvi je predstavil novi info-telematski sistem MBUX, s svojim dizajnom pa poskrbel, da se za njim obračajo glave. Dobili smo tudi novega pravega terenca, razred 氏. Le ta kljub prenovi še vedno ostaja ikona in ponuja nekaj povsem unikatnega v svetu avtomobilizma. Kombinacija luksuza in terenskih zmogljivosti je osupljiva in praktično neprimerljiva s terenci drugih avtomobilskih znamk.
19. MINI
Povsem nov ミニ se je predstavil v pričetku leta, z novim logotipom, osveženo podobo in všečnimi zadnjimi lučmi v podobi zastave ユニオンジャック. Na voljo je v različici s trdo streho in v tisti s premično streho, oba pa sledita MINI tradiciji in zagovarjata užitek v vožnji in čustveno privlačnost.
20. Nissan
日産ジューク je priljubljen mestni križanec, glede njegova dizajna pa je mogoče slišati zelo različna mnenja. Doživel je prenovo, da bo lahko osvežen navduševal dalje. BOSE ozvočenje in pestra izbira barv so pisana na kožo mestnemu クロスオーバー.
21. Opel
Oplovo leto je bilo v znamenju konceptov oznake GSi in pa Opel Combo Life, ki je uvedel precej novosti v segment družinskih enoprostornih avtomobilov. Za Opel Combo pravijo, da je pravi družinski 友達, na voljo pa je s 5 また 7 sedeži. Je nekoliko zrasel in ponuja še več prtljažnega prostora. Na voljo imamo prenovljene motorje in kopico asistenčnih in varnostnih sistemov. Tudi v tem primeru so inženirji in oblikovalci dali vse od sebe, da so z odlagalnimi površinami in predali izkoristili sleherni kotiček 車の中で。
22. Peugeot
プジョー je v letošnjem letu pokazal novo generacijo プジョー 508, v limuzinski in karavanski obliki. Drzen dizajn je dobil ostre linije, v nasprotju z ostalimi pa se je 508 nekoliko pomanjšal, a se je prtljažni prostor vseeno povečal. Kot je že v navadi, tudi tokrat Peugeot 508 predstavlja vrh Peugeot ponudbe in ponuja vso pametno tehnologijo, ki jo lahko srečamo pri tej znamki. Med drugim bo プジョー・リフター všeč družinam z večjo potrebo po prostoru. Je poln odlagalnih površin in predalov, ponuja pestro izbiro motorjev in ne podlega vplivu mestnih križancev.
23. Porsche
ポルシェ je znamka, ki je med športniki predstavila največ v letošnjem letu. ポルシェ マカン je najbolje prodajani Porsche in je bil deležen prenove, ki ni velikopotezna, a ga je naredila bolj zapeljivega. ‘Limuzinska’ Porsche Panamera je dobila različico GTS, ki doda še nekaj popra, tej že tako ali tako športni limuzini.
Razveselil nas je strupeni GT3 RSを提供します 520 konjskih moči in mnogo zabave na pisti. V njem ne boste našli udobja kot v katerem drugem Porscheju, boste pa deležni znatne količine adrenalina. Kot najpomembnejši Porsche v tem letu pa je seveda novi 911, ki predstavlja že osmo generacijo te avtomobilske legende. Poznana silhueta ima nov dizajn, ki da vedeti, da gledamo najnovejšo generacijo 911. Na voljo je s posebnim ポルシェウェット voznim programom, zaradi katerega bo vožnja na spolzki podlagi še bolj varna.
24. Rimac
韻 je nam najbližje podjetje, ki proizvaja superšportne oziroma hiperavtomobile. リマック C_Two in njegove številke so neverjetne, saj je v igri kar 1914 konjskih moči, z maksimalno hitrostjo 412 km/h in dosegom do 650キロ. Za vse to potrebujemo 4 menjalnike と 7 hladilnikov. Rimac C_Two je avtomobil iz 未来の in sprašujemo se lahko, kaj vse nam pri Rimacu še lahko pripravijo.
25. Rivian
リビアン je bil predstavljen nedolgo nazaj in sicer v obliki SUV-ja in pick-upa. Modela R1S と R1T imata izredno zmogljivo baterijo, vrhunske pospeške in zavidljive terenske sposobnosti. Ponujata dovolj energije za do 640キロ dolgo pot in to v udobju futurističnega dizajna.
26. Rolls-Royce
ロールスロイス カリナン je bil najbolj pričakovani luksuzni SUV. Medtem ko je mnoge prepričal, je tudi nekaj takih, ki jih njegova podoba ni navdušila. To mnenje je seveda pri vsakemu posamezniku subjektivno, prepričani pa smo, da se mnenje spremeni, ko se spoznamo z nivojem 品質 v notranjosti. Cullinan je cestna クルーズ船, za katero je bolje imeti šoferja in se prepustiti udobju med vožnjo.
27. Seat
Seat Tarraco je največji izmed španskih SUV-jev. V skladju s koncernom ponuja znane motorje in asistenčne sisteme, prepričal pa bo z dizajnom, v katerem je moč začutiti pridih španske エネルギー. Osem zunanjih barv bo dovolj, da si vsak izbere takega, ki mu najbolj ustreza.
28. Škoda
Škoda Scala je vse presenetila s svojo podobo, marsikdo pa se sprašuje, koliko bo premešala štrene v segmentu avtomobilov s prisekanim zadkom. Oblikovno se občutno 異なります od predhodnega Rapida, Škodi pa s tem daje nov 起動 と 自信 v boju s tekmeci. Nov Škodin dizajn ima večjo prostornost, najnovejše motorje in po želji omogoča stalno ‘online’ prisotnost.
29. Toyota
トヨタ 新しいものを提示した Corollo in sicer že kar 12. generacijo. Tudi ta je zrasla, večji proporci pa poskrbijo za več prtljažnega prostora in več prostora za potnike. Pri Toyoti seveda ne gre brez ハイブリッド ドライブ in tako bo tudi v Corroli svoje mesto našel hibridni pogon.
30. Volkswagen
Letošnje leto je tudi pri フォルクスワーゲンへ bolj v znamenju SUV-jev. Dobili smo namreč največjega med njimi Touarega, ki je z odsotnostjo Phateona postal tudi zastavonoša znamke Volkswagen. Kakovostni materiali, večje dimenzije in napredne tehnologije so Touarega dvignile še za stopničko višje med SUV-ji. フォルクスワーゲン T-クロス predstavlja Touaregovo nasprotje, saj je najmanjši izmed SUV-jev, oziroma križancev pri Volkswagnu. Če sklepamo po drugih, primerljivo velikih križancih, se bo tudi T-Cross izredno dobro prodajal.
31. Volvo
ボルボ nadaljuje z ofenzivo prenove vseh svojih modelov. Počasi na trg prihajajo nove različice in generacije že znanih modelov, seveda s svežo podobo in ‘up to date’ tehnologijo. ボルボ V60 それはです クラシック キャラバン, ki se je še vedno obdržal, kljub veliki prevladi SUV modelov in križancev. Klasična ‘oglata’ oblika je dobila mehkejše robove, njegovo bistvo pa ostaja isto. Ponuja namreč veliko prostora in pri tem prav nič ne skopari z varnostjo. Limuzinski ボルボ S60 je prava paša za oči in nestrpno že pričakujemo, da ga uzremo še v živo. Je manj zadržan in bolj živahen kot njegov predhodnik, ponuja zmogljive motorje, 安全 pa je še vedno na prvem mestu.