FBピクセル

カビの生えたハンバーガーはいかがですか?バーガーキング、大胆な「カビの生えた」広告で人工保存料の使用中止を発表

Burger King je iz ikoničnega burgerja Whopper odstranil vse umetne konzervanse, za oglaševanje pa so pripravili “time-lapse” burgerja, ki se iz sijočega in slastnega spremeni v nič kaj privlačno in s plesnijo obloženo “poslastico”.

“Lepota prave hrane je v tem, da čez čas postane ne privlačna,” pravijo pri Burger Kingu. Drzni oglas za sloviti Whopper, ki naj bi bil zdaj brez vseh umetnih konzervansov, pa je odgovor na zahteve vse več potrošnikov, ki si želijo, da bi bila podjetja pri sestavinah v svoji hrani bolj transparentna.

Oglas, ki so ga pripravili pri agencijah INGO, David in Publicis, kaže, kakšen je Whopper 34 dni po tem, ko je bil pripravljen za uživanje. Lahko bi rekli, da gre za neke vrste odo dokumentarcu Super veliki jaz (Super Size Me, 2004), ki je med prvimi potrošnike opozoril na nenavadno lepo ohranjeno hitro hrano tudi po tem, ko je bila 10 tednov na pultu.

Kaj se v resnici zgodi z burgerjem po 34 dneh od priprave?
Kaj se v resnici zgodi z burgerjem po 34 dneh od priprave?

“Pri Burger Kingu verjamemo, da je prava hrana okusnejša,” pravi Fernando Machado, CMO matičnega podjetja Burger Kinga, Restaurant Brands International. “Zato si prizadevamo, da iz živil, ki jih strežemo v različnih državah po svetu, umaknemo umetne konzervanse, barvila in okuse.”

詳しくは

詳しくは:
bk.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。