BMW iX1 je debitiral kot prvi štirikolesni električni avtomobil BMW v kompaktnem segmentu. Na voljo naj bi bil že v mesecu novembru.
BMW iX1 bo ob pričetku prodaje na voljo v konfiguraciji BMW iX1 xDrive30. Od ʺobičajnegaʺ BMW X1 se razlikuje po malenkost spremenjenem prednjem delu, večjih razlik v obliki pa pravzaprav ni zaznati. Če ne drugega nas bodo na elektriko opomnili modri vstavki okoli ledvičk, ob straneh pod vrati in v zadnjem odbijaču.
Čeprav sta si BMW X1 in BMW iX1 zelo podobna, sta si v svojem bistvu povsem različna. BMW iX1 namreč ne uporablja običajnega motorja na notranje izgorevanje, temveč pogonski sistem, ki ga sestavljata dva elektromotorja, ki sta nameščena na vsako od osi. Sistemska moč znaša 230 kW (313 KM) と 494 njutonmetrov navora. S tem je postal iX1 tudi eden izmed močnejših predstavnikov družine X1, za pospeševanje od 0 に 100km/h pa bo potreboval 5,7 sekund.
容量のあるバッテリー 64,6 kWh bo shranila dovolj energije za med 413 と 438 kilometrov dolgo pot. Električni iX1 ima nameščeno enako strojno in programsko opremo za polnjenje kot i7, zaradi česar bo tudi model iX1 možno polniti z močjo do 130kW. 70% baterije bo tako mogoče napolniti že v 29 minutah. Na voljo bo tudi standardno polnjenje preko eno- ali trofaznega toka do moči 22kW.