FBピクセル

Bollinger B1 – 「e-地形」走行用に作られています

Tudi terenska vožnja ne bo več taka, kot smo jo poznali do zdaj. Si predstavljate terenca, ki je popolnoma opremljen z vsem, kar potrebuje za spopad z najzahtevnejšim terenom, pri tem pa se mimo vas odpelje brez glasnega hrupa in vas pri tem ne zapraši z oblakom dima? Z Bollingerom B1 je zdaj to mogoče, saj ga poganja čista električna energija.

Ob omembi resnih terencev, kot so Toyota, Jeep, Land Rover in podobni, se navadno ne vprašamo po porabi goriva in človeku škodljivih izpustih, saj je vsem jasno, da so ti ogromni. Bollinger B1 postavlja vse to razmišljanje na glavo, saj ponuja 環境にやさしい alternativo, ki je prav tako zmogljiva na terenu. B1 je lahko opremljen s 60kWh また 100-kWh baterijoまで到達できます。 192 それぞれ 320キロ. Elektromotor ima 360馬力, od 0 do 100 potrebuje zgolj 5.5秒, končna hitrost pa se mu ustavi pri 203 km/h. S temi specifikacijami Bollinger B1 pomete s konkurenco.

Terenska vožnja največkrat ne zahteva dolgih razdalj, še manj pa pospeševanja in velike končne hitrosti. Vsem tem kriterijem Bollinger B1 zadosti, nekatere celo preseže. Tako niti ni čudno, da se zanj zanima že ogromno število ljudi. Kot resen terenec ima B1 elektronsko zaporo obeh diferencialov in reduktor, njegova vlečna sila pa znaša 2766 kilogramov. Vsekakor gre za resnega terenca, ki bo prepričal marsikaterega uporabnika dizelskih terencev, končna odločitev pa bo seveda odvisna od cene, ki bo znana v prihodnji polovici leta.

続きを読む: MERCEDES-MAYBACH G650 LANDAULET – V GRADCU NASTAJA NAJDRAŽJI TERENEC

Galerija slik: Bollinger B1

詳しくは

詳しくは:
bollingermotors.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。