Tim と Žiga Berce 兄弟はボード ゲーム Tracker を作成し、Kickstarter で資金を求めて競い合っています。 24時間強で希望資金のほぼ半分を集めており、1カ月以内に生産開始に十分な資金を集める可能性が高い。トラッカー ゲームの何がそんなに興味深いのでしょうか?
チーム と Žiga Berce, ki sta pred lansiranjem kampanje na キックスターター opravila prek 200 testnih iger z navdušenci nad tovrstnim preživljanjem prostega časa, sta igro razvijala od leta 2011. Končni izdelek je akcijska pustolovska strateška namizna igra Tracker, prava postapokaliptična avantura, polna 行動 と preobratov. To je igra, v kateri imajo “še tisti, ki umrejo, možnost, da zmagajo”.
In kako poteka igranje? Skupina preživelih, ki jo sestavlja od štiri do osem igralcev, se v igri spopada za moč artefaktov, uporabljajo pa klasično igralno kocko, igralne figurice と kartice z misijami, artefakti in orožjem. Za zmago mora igralec zbrati osem točk, kar lahko stori z zbiranjem artefaktov, preganjanjem nasprotnikov z orožjem, ali pa z opravljanjem misij. Če nihče ne zbere dovolj točk, zmaga pripade zadnjemu preživelemu. Ves čas nanje prežijo soigralci in različni izzivi radiacije, ki jim jemlje moči. Prav tako nanje prežijo že “umrli” soigralci, ki še vedno lahko dobijo igro, saj se na svet vrnejo kot ゾンビ.
In ravno to dela igro drugačno od vseh drugih. Tim in Žiga sta se namreč ukvarjala tudi z vprašanjem, kako igro ohraniti 楽しい tudi za tiste, ki v igri izgubijo. Vsi se spomnimo trenutkov, ko so zgodnji poraženci do konca igre ostali le nemi opazovalci, ki so se med čakanjem na konec bolj ali manj dolgočasili. Občutka dolgčasa pri igranju Trackerja tako ne bo občutil nihče, ko pa lahko kot zombi pošteno mešamo štrene soigralcem in celo zmagamo.
Za zmago, ki je pri tej igri 予測不可能な in jo je vse do konca igranja nemogoče napovedati, je potrebno taktično in strateško razmišljanje. Kot nam je v času ustvarjanja igre zaupal mladi Tim, sicer študent družboslovne informatike na ljubljanski Fakulteti za družbene vede, se velikokrat prav predstavnice nežnejšega spola izkažemo za prave, že skoraj krvoločne borke, ki v načrtnem uničevanju nasprotnikov ne vidijo nikakršne težave.