ブガッティ タイプ 35 は、1920 年代にブガッティのブランド名を世界に知らしめた車です。タイプ 35 は、史上最も成功したレーシングカーと考えられています。彼はプロとアマチュアの試合で約2,000勝を達成しました。名声の絶頂期には、ブガッティ タイプ 35 は週に平均 14 回以上トップの座を獲得していました。
Pisalo se je leto 1926, ko je Ettore Bugatti svojemu najmlajšemu sinu naredil pomanjšano repliko avtomobila Bugatti Type 35. ‘Avtomobilček’, z vzdevkom ‘Baby’, se je izkazal za tako priljubljenega, da je postal produkcijski model in so ga izdelovali vse do leta 1936. Ob 110. obletnici ustanovitve znamke Bugatti, so nam razkrili njegovega naslednika, konceptnega Bugatti Baby II. Tudi ta ima pogon na zadnji kolesni par, ki ga poganja 電気の energija. Za razlika od originala, je Baby II nekoliko večja replika, ¾ velikosti, in ima dovolj prostora, da se za volan usedejo 子供 あるいは 大人. Ročno izdelana replika Baby II bo na voljo to jesen, za njo pa je potrebno odšteti 30,000ユーロ. Tej ceni je potrebno prišteti še davek in stroške dostave.
Baby II ima odstranljivo litij-ionsko baterijo, delno zaporo diferenciala in regenerativno zaviranje. V otroškem načinu ponuja 1 kW (1,36 KM) moči in hitrost do 20 km/h, če pa preklopimo v odrasli način, imamo na voljo 4 kW (5,44 KM) in se lahko vozimo do hitrosti 45km/h. Tako kot Bugatti Chiron, ima tudi Baby II tako imenovano Speed Key nadgradnjo, s katero ‘odklenemo’ 10 kW (13,6 KM) と izključimo elektronski omejevalnik hitrosti. Na voljo bo zgolj 500 primerkov Bugatti Babyja II.
Galerija: Bugatti Baby II
詳しくは: ブガッティ.com