FBピクセル

若者が住みやすい街ランキング

あなたは起業家としての大きな夢を持ち、世界を変える計画を立てている若者です。そして遅かれ早かれ、国を出てスキルをさらに磨ける場所を探し求めているでしょう。しかし、家賃や生活費はかかります。では、どこに移住するのが賢明なのでしょうか?

Za mlade ni bližnjic do nasvetov, kje je najbolje živeti. Ena izmed zadnjih študij je vpogled dobila kar s pomočjo največkrat obiskanih metro postaj s strani mladih in izobraženih ljudi. Druga študija je za mnenje množično povpraševala kar po skupnostih, ki so določila najboljša področja za digitalne nomade. A še pred kratkim se je izkazalo, da se bolje kot povpraševanje za mnenja raznih skupin ali pa pogled na standardne stroške, odreže pravzaprav vpogled ne le na stroške bivanja in najemnine, temveč tudi izračun koliko zaposlenih bo prišlo nazaj domov, če uspejo zaslužiti vsaj minimalno plačo ter bolj mladostno naravnani kazalniki kot so stroški, ki jih mladi porabijo za koncerte, filme in javne prevoze. Številke so izračunali pri Youthful Cities Index s sodelovanjem z Decode.
Kakšni so torej rezultati globalnega ocenjevanja, ko se upoštevajo vse te nenavadne številke?

Tukaj je prvih petnajst najbolj cenovno ugodnih mest za mlade

1. Pariz
2. Toronto
3. Los Angeles
4. Chicago
5. Berlin
6. Dallas
7. Rim
8. New York
9. Tokio
10. London
11. Seoul
12. Buenos Aires
13. Istanbul
14. Kairo
15. Johannesburg

パリ
パリ

続きを読む: 若くて無職?理由があってパーティーをすれば、仕事も手に入る!

Potrebno je poudariti, da sta indeks dostopnosti in realne možnosti ali priložnosti, dve popolnoma različni si stvari. Francija je bila pred kratkim namreč imenovana kot trenutno ekonomsko slabo stoječa država s strani francoskega ministra za gospodarstvo, prav tako ima visoko stopnjo brezposelnosti ter sloves neučinkovitih delavcev. Višji stroški poslovanja pa pomenijo za delodajalce višje tveganje pri zaposlitvi mladih oseb. Zato morda tudi v Parizu služba ne bo padla z neba.
V vsakem primeru je potrebno dobro razmisliti, preden popakiramo kovčke in odhitimo v Francijo. Lestvica pa naj služi kot opomin, da je potrebno veliko več kot le poceni stanovanje, da je mesto mladim privlačno.

詳しくは

詳しくは:
media.wix.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。