一見すると、革新的でエンターテイメントなエレクトロニクスの見本市である CES 2018 と自動車との共通点はほとんどありません。しかし、自動車に搭載されている最新のテクノロジーとエレクトロニクスを詳しく調べてみると、自動車と電子の基本はますます結びついています。したがって、ますます多くの自動車メーカーがそのような見本市で最新の成果を正確に発表するのは不思議ではありません。その中には、最新のコンセプトを備えた Byton もあります。
Byton それはです kitajski proizvajalec luksuznih električnih avtomobilov, ki se je s konceptom, ki bo na ceste zapeljal proti koncu leta 2019, predstavil javnosti. Glede na to, da imajo eno izmed pisarn v Silicijevi dolini in da je podjetje ustanovil Carsten Breitfeld, nekdanji vodja programa BMW i, ni nobenega dvoma, da gre za resno in prav nič pregovorno ‘kitajsko’ podjetje. Byton je namreč prvi SIV それぞれ pametni intuitivni avtomobil na svetu, ki se bo določenih stvari učil sproti in tako poskrbel za daljšo življenjsko dobo avtomobila, vam pa prihranil čas z iskanjem učinkovitih alternativnih poti do vašega cilja.
Byton Concept je tako imenovani クロスオーバー と vpadljivim zunanjim dizajnom, ki ima nekaj skupnih oblikovnih lastnosti z Nissanom in Land Roverjem, preseneti pa s svojimi pametnimi svetlobnimi telesi, ki lastnika pozdravijo ob prihodu in ga obvestijo o stanju napolnjenosti baterije. Največja sprememba v primerjavi z drugimi avtomobili na trgu je zagotovo v インテリア Bytona. Na mestu, kjer smo bili do zdaj vajeni videti zabavno-informacijski zaslon in osrednjo konzolo s kazalniki, imamo zdaj en sam ogromen zaslon、 どれの prekriva skoraj celotno dolžino armaturne plošče. Dolg je kar 1,25 metra そして背が高い 25センチメートル. Volanski obroč ima za informiranje voznika nameščen 8-palčni tablični računalnik z zaslonom na dotik. Kot svetovno novost lahko omenimo prednja sedeža, ki se lahko v 12-stopinjskem kotu obrneta proti notranjosti avtomobila. Na voljo imamo funkcijo za prepoznavanje voznikovega obraza, v Bytonu pa bo vaša najboljša sopotnica postala Amazonova Alexa, za katero trdijo, da bo še pametnejša.
Byton Concept ima dve obliki pogona。 Z 電気モーター, ki je nameščen v zadnji del avtomobila, boste lahko prevozili do 400 kilometrov, pri čemer boste imeli na razpolago 272馬力 in baterijo z zmogljivostjo 71 kWh. Močnejša različica z dvema elektromotorjema 持つだろう 476 konjskih moči と容量のバッテリー 95 kWh, ki bo omogočala do 520 kilometrov vožnje. V zgolj 20分 se bo baterija napolnila za nadaljnjih 240キロ. V 30 minutah pa bo polnih kar 80 % baterije.
Byton bo tako eden izmed najnaprednejših avtomobilov na trgu v letu 2019. Obljubljajo, da bo serijski avtomobil v 85 % enak konceptu. Bo tudi cenovno dosegljiv, saj njegovo ceno na ameriškem trgu ocenjujejo na 45,000米ドル. Byton bo imel visoko stopnjo avtonomne tehnologije, visoko raven povezljivosti, z aplikacijami “health” pa bo bdel tudi nad zdravjem in počutjem potnikov.
続きを読む: NIO ES8: VISOKOZMOGLJIVI ELEKTRIČNI 7-SEDEŽNI SUV
Galerija slik: Concept Byton
詳しくは:
byton.com