Fordov vstop v popularen tržni segment mestnih terencev v obliki modela Kuga, nas ni pustil hladne. Na testu smo imeli solidno opremljeno različico titanium, ki jo je gnal 100-kilovatni turbodizelski motor z razmeroma ugodno porabo goriva, vendar z manjšo prožnostjo pri visokih hitrostih. Tudi menjalnik je kratek, zato smo ...
Fordov vstop v popularen tržni segment mestnih terencev v obliki modela Kuga, nas ni pustil hladne. Na testu smo imeli solidno opremljeno različico titanium, ki jo je gnal 100-kilovatni turbodizelski motor z razmeroma ugodno porabo goriva, vendar z manjšo prožnostjo pri visokih hitrostih. Tudi menjalnik je kratek, zato smo ga morali večkrat prestavljati, kot smo to sicer vajeni pri dizlih. Nas je pa zato toliko bolj navduševal štirikolesni pogon, ki uporablja preverjeno tehnologijo Haldex 3 in ga v celoti krmili elektronika. Ta se v hipu odzove na spremembe na cestišču in razporedi navor na kolo, ki ga najbolj potrebuje. Čeprav voznik na njegovo delovanje nima vpliva, se je izkazal, ko smo ga preizkusili denimo v blatnem kolovozu in na razmočenem travniku. Seveda ne gre pretiravati, saj gre še vedno za »mestnega« terenca. V času našega druženja s testno Kugo ni bilo snega, vseeno pa lahko domnevamo, da bi se na takšni podlagi počutil domače. Kuga se dobro obnese tudi na daljših vožnjah po avtocestah, kjer sta prišla do izraza vgrajeni tempomat in glasovni nadzor izbranih funkcij, denimo radia in klimatske naprave – slednji smo lahko »ukazali« denimo nastavitev temperature. Potnike na zadnjih sedežih je razvajala prostornost, pa priročne preklopne mizice in nenazadnje tudi panoramska streha.
車の都会的な鼓動
Med vožnjo po mestu, še posebej pri parkiranju, nas je motila ne ravno najboljša preglednost pri vožnji nazaj – parkirne senzorje bi toplo priporočili. Po drugi strani pa smo imeli odličen pregled na dogajanjem v prometu pred nami, k čemur je veliko prispevala tudi višja oddaljenost avtomobila od tal. Ta pride prav tudi takrat, ko je potrebno parkirati čez kakšen robnik. Prednosti štirikolesnega pogona se zagotovo pokažejo med vožnjo po zasneženem mestu, saj cestarji stranske mestne uličice očistijo med zadnjimi in če imamo opravke slučajno tam, nam 4×4 pogon pride še kako prav.
親に優しい
Zadnja klop je seveda opremljena z dvema ISOFIX sidriščema. Malo večji otroci bodo navdušeni nad že omenjenima zložljivima mizicama, da o sami prostornosti zadnje klopi sploh ne govorimo. Kar se tiče prtljažnika, ta ponudi ravno dno tudi ko podremo zadnje sedeže, pokrov prtljažnika pa nudi dvojno odpiranje. Prostora za prtljago je dovolj – 410 litrov – zato je Kuga dobra alternativa družinskim karavanom in bo zagotovo našla kupce med družinami, ki aktivno preživljajo svoj prosti čas.
私たちは気づきました
Kuga, ki smo jo imeli na testu, je voznika in potnike razvajala z bogato opremo. Voznikov in sovoznikov sedež sta imela vgrajeno gretje, voznikov je bil še dodatno električno nastavljiv. Za glasbeno kuliso v avtomobilu je skrbel vgrajeni Sonyjev avdio sistem z menjalcem za 6 zgoščenk in podporo MP3 ter 8 zvočniki. Za dodatno udobje so poskrbela mehka naslonjala za roke v vratih – mehko oblazinjen je bil celo zgornji rob vratne tapete, kar ne srečaš ravno pogosto. Malo manj smo bili navdušeni nad številom odlagalnih površin v sprednjem delu vozila – nekako smo pričakovali več le-teh glede na tip vozila. Prav tako bi Fordovim inženirjem svetovali, naj sistem vžiga – avtomobil se je vžigal s pritiskom na gumb »Ford Power« – naredijo tako, da bo zadoščal zgolj kratek pritisk na gumb in ne držanje le-tega do trenutka, ko se motor v celoti zažene. Smo bili pa zato toliko bolj zadovoljni s sistemom Ford Easy Fuel za dolivanje goriva, ki naredi to početje čistejše, enostavnejše in predvsem prepreči morebitne zamenjave goriva.
技術と価格
Mere vozila (v mm): 4443 x 1842 x 1710; moč motorja: 100 kW (136 KM); končna hitrost: 180 km/h; poraba goriva (mestna/izvenmestna/kombinirana): 8,1/5,4/6,4 l/100 km; emisija CO2: 169 g/km; prostornina prtljažnika: 410-1405 l; cena testnega vozila (brez popustov): 34.995 EUR; stroški zavarovanja (AO / Super Polni Kasko z 1% odbitne franšize pri Zav. Maribor): 524,58 EUR / 1198,86 EUR.