FBピクセル

シティカーテスト_トヨタ アベンシス ワゴン 2.2 D-4D Executive

Novi avensis je bolj evropski po svoji duši kot njegovi predhodniki, čeprav še vedno ne skriva svojih japonskih genov. Karavanska različica, ki smo jo preizkusili, je bila zelo bogato opremljena: od komfortnega odklepanja brez ključa, do sedežev v žlahtnem usnju; prednja dva je krmilila elektrika in vozniku nudila ...

Novi avensis je bolj evropski po svoji duši kot njegovi predhodniki, čeprav še vedno ne skriva svojih japonskih genov. Karavanska različica, ki smo jo preizkusili, je bila zelo bogato opremljena: od komfortnega odklepanja brez ključa, do sedežev v žlahtnem usnju; prednja dva je krmilila elektrika in vozniku nudila celo shranjevanje dveh pozicij. Avtomobil je oblikovno zelo eleganten – nekaj, kar pri karavanih ne opazimo zelo pogosto –, morda za hip celo agresiven. Prostornost prtljažnika, ki nudi ravno (dvojno) dno, je v karavanu primerna in odlična za daljše potovanje z družino. Navdušeni smo bili nad številnimi praktičnimi odlagalnimi predalčki, aktivnimi ksenonskimi žarometi in tempomatom (ki pri vožnji navzdol tudi zavira, da ohrani hitrost). Vsi tisti, ki ne marajo pihanja klimatske naprave, bodo veseli avensisovih sredinskih šob, ki nežno razpršijo zrak. Volan je električno nastavljiv po višini in globini in ob izklopu motorja se je “pospravil” zaradi lažjega izstopanja oz. vstopanja. Malce sta nas begala delovanje in pozicija stikala električne parkirne zavore, ki se je v primeru, da ni bilo kontakta, lahko le “zategnila”. Prav tako bi Toyotini inženirji lahko naredili sedeže z boljšim bočnim oprijemom. Turbodizelski motor s 110 kilovati je svojo moč prenašal prek 6-stopenjskega samodejnega menjalnika in kot takšen nudil dovolj moči za športnejšo vožnjo, a bil obenem tudi dovolj varčen. 

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。