今回は趣向を変えて、四輪駆動の xDrive とモデル番号の 3 という共通点を持つ 2 頭のバイエルン馬に関するテスト レポートを 2 つも公開します。どちらも Beemve 人間工学に基づいており、ドライバーは簡単かつ効率的に車両を制御できます。これらには、優れた横方向のシートが含まれます。
Tokrat za spremembo objavljamo kar dve testni poročili, o dveh bavarskih konjičih, ki sta jima skupni štirikolesni pogon xDrive in številka 3 v oznaki modela. Oba se ponašata z beemvejevsko ergonomijo, ki nudi vozniku enostavno in učinkovito upravljanje z vozilom. K temu spadajo sedeži z dobrim bočnim oprijemom, trikraki športni volan, odet v usnje, ki da vozniku veliko povratnih informacij, intuitivno razporejene ročice, stikala in seveda natančen menjalnik, ki je bil v karavanski različici ročni, 6-stopenjski, v močnejši limuzini pa samodejni z možnostjo prestavljanja na volanu in s športnim režimom delovanja. Seznam dodatne opreme v limuzini je bil neprimerno daljši: vseboval je prenovljeni vmesnik iDrive, avdio sistem s trdim diskom, navigacijo, ki obvlada tudi slovenske ceste z izjemo najnovejših avtocestnih odsekov, adaptivne bi-ksenonske žaromete in še kaj bi se našlo. Karavanska različica je zaradi šibkejšega motorja, ki pa je s svojimi 130 kW več kot zadostil naše potrebe, varčnejša in seveda prostornejša, čeprav njen prtljažnik ni med največjimi v razredu. Glavni adut obeh je zagotovo pogon xDrive, ki nudi bistveno boljšo lego v primerjavi z beemveji brez njega, in to v vseh razmerah. Vožnja po mokri cesti je bila popoln užitek.