FBピクセル

シティテスト: BMW 420d グラン クーペ スポーツ – クーペのスポーティさとセダンの実用性

BMWのモデルレンジには最近、シリーズ4グランクーペという別のバージョンが追加されました。これは、リムジンシリーズ3よりもスポーティで、スポーツクーペよりも便利な4シリーズの形をしているため、両方の長所を表現していると考えられています。しかし、実際には部分的にはそうなのですが、そのイメージと優れたドライビングダイナミクスで納得できると彼は認めています。

Glede mer so med tremi zgoraj omenjenimi bavarskimi “rivali” dobesedno zanemarljive, ima pa gran coupe v primerjavi z limuzino eno pomembno prednost in sicer je njegov 480 litrski prtljažnik, ki je sicer enakih proporcev in prostornine, občutno uporabnejši od tistega pri limuzini, saj se zadnja vrata odpirajo po kombilimuzinsko s čimer je odprtina znatno večja kot tista pri limuzini in posledično večja また〜だ uporabnost prtljažnika in nasploh modela GC.

Serijska “ksenon” in električna prtljažna vrata

Poleg tega pa ima v serijski opremi tako kot na primer serija3 GT tudi električno odpiranje prtljažnih vrat, kar je več kot dobrodošlo, čeprav si grajo zasluži grobo odpiranje in zapiranje vrat, ki ga spremlja poseben in ušesom ne preveč všečen zvok (trušč). Manjšo grajo pa si zasluži tudi zapiranje bočnih vrat, ki zahteva večjo silo kot pritiče premium segmentu vozil. Pohvala pa gre deljivi (v razmerju 40:20:40) zadnji sedežni klopi, ki še poveča velikost in uporabnost prtljažnega prostora.

Sprednji del oziroma bolje rečeno odbijač je presenetljivo agresiven in za seboj potegne izgled celotnega vozila. Je pa res, da je štirica GC preveč podobna ostalim različicam serij 3 in 4.
Sprednji del oziroma bolje rečeno odbijač je presenetljivo agresiven in za seboj potegne izgled celotnega vozila. Je pa res, da je štirica GC preveč podobna ostalim različicam serij 3 in 4.

Ampak to je rezultat dejstva, da vrata v slogu kupejev nimajo okvirjev vrat, kar ob odprtih vratih deluje zelo všečno na pogled. Štirivratna zasnova pospremi tudi lažje vstopanje v drugo vrsto, kjer je približno enako prostora kot v limuzini in več kot v kupeju, je pa slednjemu podobna krivulja strehe, ki sicer odvzame kakšen centimeter prostora za glave zadaj sedečih, ampak prostora je kljub temu več kot dovolj.

Oblikovno pa je to še eden v seriji zelo podobnih in sorodnih BMWjevih modelov, s praktično identičnim prednjim delom vozila, kjer opazovalcu o različici dovolj povesta šele bok in zadek vozila, določenim pa bo “jasno” šele ko bodo zagledali napis gran coupe na zadnjem stranskem “okenčku”.  Obliki sicer ne moremo ničesar oporekati, še posebej, ko je gran coupe podkrepljen z opremskim paketom sport in M-paketom. Nos vozila je tako pričakovano agresiven, še bolj športno navdahjnen in lepo zakrožen je odbijač, “piko na i” pa pomenita bočni škrgi zaključeni s klavirsko črnino.

Odlično ukrojena in izdelana notranjost in izrazito športen voznikov delovni prostor predstavljata "podpis" notranjosti, ki je pa tako kot zunanjost skoraj identična podobno velikim "sestrskim" modelom.
Odlično ukrojena in izdelana notranjost in izrazito športen voznikov delovni prostor predstavljata “podpis” notranjosti, ki je pa tako kot zunanjost skoraj identična podobno velikim “sestrskim” modelom.

Bok nudi lepo kombinacijo športnosti in elegance, 18-palčna platišča pa so zaradi velikih kolesnih odprtin dobesedna nujnost in ne zgolj imidž. Na zadku vidimo največ sorodnosti s kupejevsko serijo4, smo pa pogrešali pomični “spojler” から serije3 GT, obeenm pa smo mnenja da so Bavarci” zadnje čase vse preveč zadržani glede dvojne izpušne cevi, ki je še vedno rezervirana za različice s šestvaljnim “srcem” pod pokrovom lepo napihnjenega in valovitega pokrova motorja. Oblika je tako zelo športna, všečna in BMWjevsko prepoznavna, le nekaj več samosvojih potez bi si želeli.

Enako zgodbo žal piše tudi notranjost, ki je sicer zelo mod(er)na in všečna na pogled in otip, je pa res, da je nivo prestiža tudi v gran coupeju v veliki meri povezan z globino lastnikove denarnice. Tesntik je premogel športna prednja sedeža in usnjeno oblazinjenje, ki lepo sovpada z notranjim M-paketom, katerega podpis najdemo na odličnem volanskem obroču, ki ga je tako užitek vrteti kot tudi gledati, enakega mnenja smo tudi glede osemstopenjske prestavne avtomatike, ki v ročnem načinu prestavlja bliskovito hitro. Poezija…voznikov delovni prostor je tako izrazito dinamičen, da bi zapisali športen pa so manjkale aluminijaste stopalke, ki so glede na paket opreme sport zanimivo da, ostale na seznamu doplačil. Glede voznega udobja se potniki ne bi smeli pritoževati, bi pa pri večji “obutvi” zagotovo prišla trdota vzmetenja, ki je skupaj s podvozjem izrazito na strani športnosti, zagotovo prišlo še bolj do izraza.

Športna silhueta, bočna vrata brez okvirjev stekel in kupejevska linija strehe zaznamujejo bok vozila, na zadku pa smo pogrešali nekaj agresivnosti, ki bi jo zagotovila dvojna (ločena) izpušna cev.
Športna silhueta, bočna vrata brez okvirjev stekel in kupejevska linija strehe zaznamujejo bok vozila, na zadku pa smo pogrešali nekaj agresivnosti, ki bi jo zagotovila dvojna (ločena) izpušna cev.

Kar se tiče serijske opreme, dobi kupec v osnovi vse najnujnejše in tudi kakšen priboljšek kakršne so biksenonske luči, še vedno pa nas moti, da je poleg serijskega limitatorja, treba za tempomat 良い 追加料金を支払う in tudi dokaj zasoljenih 328 evrov. Testnik je tako premogel zmogljivo ナビゲーション z velikim zaslonom in vmesnikom iDrive, osemstopenjsko prestavno avtomatiko, ogrevana prednja sedeža, tempomat z zavorno funkcijo, parkirna pomagala z vzvratno kamero in še kaj bi se našlo.

続きを読む: Prvi kilometri z BMW M4 coupe

Pod pokrovom pa se je vrtela za naše pojme najbolj tehtna pogonska izbira, v obliki različice 420d, ki jo predstavlja 2,0-リットル dizelski motor z 135 kW moči in 380 Nm navora. Več kot dovolj za veliko večino uporabnikov, je pa res, da se v tem segmentu še vedno nismo povsem navadili dizelskega zvoka izpod pokrova motorja. Zmogljivi dizelski stroj prepriča z eksplozivnostjo, zmogljivostmi in ekonomičnostjo, malce manj pa s kultiviranostjo, vsaj v obeh športnih režimih delovanja. Takrat se motor sicer pohvalno dodatno razživi, ampak obenem postane tudi malce živčen, za kar pa je deloma kriva prestavna avtomatika.

Prtljažnik prav tako preseneti s prostornostjo in uporabnostjo, pohvalno je del serijske opreme tudi sistem električnega zapiranja, katerega delovanje pa je malce (pre)grobo.
Prtljažnik prav tako preseneti s prostornostjo in uporabnostjo, pohvalno je del serijske opreme tudi sistem električnega zapiranja, katerega delovanje pa je malce (pre)grobo.

Zato je najbolje večino časa prebiti v načinu comfort, medtem kot način “eco pro” vozilu in motorju še vedno preveč poreže krila in ga je najbolje uporabljati le ko in če želite varčevati z gorivom. Ko boste to večkrat in zavestno počeli, se bo poraba ustalila pri okoli 5,5 litrih, pri bolj športni vožnji pa se bo približala šestim in pomaknila še kakšno desetinko višje. glede na mere in zmogljivosti pa je to vseeno hvalevreden dosežek, kar nagiba tehtnico vprid odločitvi za ta motor. Vozne lastnosti so odlične v vseh voznih razmerah in načinih vožnje, s pravim voznikom za volanom, pa je lahko 420d GC prava puščica. Ima pa plat tudi drugo zgodbo, da z neveščim voznikom, zabava hitro preide v pretiravanje in pometanje z zadkom, kar pa elektronika s pridom kontrolira.

Štirica gran coupe se najbolje počuti na zavitih cestnih odsekih, kjer pokaže vse svoje adute, tudi v obliki idealne razporeditve teže in resnično zmogljive vozne dinamike.
Štirica gran coupe se najbolje počuti na zavitih cestnih odsekih, kjer pokaže vse svoje adute, tudi v obliki idealne razporeditve teže in resnično zmogljive vozne dinamike.

本体価格 44.300 evrov, sicer ne pomeni izgleda in opremljenosti kot je bila v primeru testnika. Za to je namreč dovolj šele dobrih 60 tisočakov, kar pa je glede na vse malce visoka cena, ampak s tem če  kakšen dodatek pustite na seznamu doplačil, se da ceno tudi še občutno znižati, pa se boste vseeno dobro (odlično) peljali in predstavljali pašo za oči.

詳しくは

詳しくは:
www.bmw.si/serija4_grancoupe

試乗車の価格: 61.110 evrov

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。