FBピクセル

Civic tourer – Oblikovan, razvit in izdelan v Evropi, za evropskega kupca

C-segment karavanov je od danes bogatejši za še enega hudega prostornega, a tudi izrazito športnega konkurenta, ki ga predstavlja honda civic tourer. Ponaša se z izredno prostornostjo o čemur pričata 624 litrski osnovni prtljažnik in velika mera prilagodljivosti tako v zadku kot v potniški kabini. Cene se pričnejo pri 18.990 evrih.

Civic in nasploh znamka Honda ima s prihodom karavanske različice le tega, prvič po letu 1998 v modelni paleti ponovno karavana. Ta je od petvratne različice modela civic daljši za 23,5 centimetra, celoten prirastek pa pripada previsu za zadnjima kolesoma, torej prtljažnemu prostoru. Medosna razdalja, višina ter širina vozila so tako popolnoma enaki prej omenjenemu, kljub temu pa je streha nadpovprečno dinamična in proti zadku nekoliko padajoča, v notranjosti pa je sedaj celo nekaj več prostora za glave potnikov.

Izredna prilagodljivost in prostornost

Glavna posebnost tega modela je vsekakor karavanski zadek, ki je izrazito športen, a vseeno skladno oblikovan, posebnost predstavlja oblika luči, ki so zelo samosvoja in modela ne moreš zamenjati za kakšnega konkurenta. Pod petimi vrati se tako skriva v osnovi 624 litrski prtljažnik, ki ima v dvojnem dnu prostora še za dva “carry on” kovčka, skupaj pa za 117 litrov prostora, ob podrtju čudežnih sedežev (pri hondi sistem enostavnega zlaganja sedežev imenujejo “magic seats”, pa ima uporabnik na voljo za segment nadpovprečnih ) 1.668 litrov uporabnega prostora. Tako kot kombilimuzinska različica ima tudi poseben sistem dvigovanja sedežna dela sedežev, ki skupaj z odsotnostjo rezervoarja za gorivo v tem delu (to je pomaknjeno naprej proti prvi vrsti sedežev) pa to omogoča izkoristek celotne višine potniške kabine in prevoz mnogo višjih predmetov. Prilagodljivosti vprid pa ima civic tourer še priročen prostor za shranjevanje prtljažnega roloja, ko tega ne potrebujete, za odmik roloja, ko je ta v uporabi pa je dovolj le pritisk na njegov rob. Poleg tega ima tudi enega najnižjih nakladalnih robov, ki v višino meri le 565 milimetrov, posebnost pa predstavlja tudi sistem ADS, ki pomeni elektronsko uravnavanje višine zadka s pomočjo senzorjev, ki nastavljajo višino blažilnikov.

Notranjost je na moč podobna tisti pri kombilimuzinski različica, zaradi karavanskega zaključka pa je v višini glav potnikov v drugi vrsti še nekoliko več prostora.
Notranjost je na moč podobna tisti pri kombilimuzinski različica, zaradi karavanskega zaključka pa je v višini glav potnikov v drugi vrsti še nekoliko več prostora.

Štiri opreme, dva motorja in menjalnika

Med opremo velja izpostaviti asistenčne sisteme, kjer honda večino danes znanih in uporabljanih sistemov ponuja pod kratico ADAS, paket pa vključuje sistem za zaznavo vozila v mrtvem kotu, za zaznavo vozne smeri, samodejni vklop in izklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov, sistem za zaznavanje ovir in zaviranje v sil. Omeniti pa velja tudi sistem ADS, kjer gre za sistem prilagajanja vozne dinamike s tremi režimi delovanja.

Osnovni opremski paketi so štirje: comfort, sport, lifestyle in executive, osnovni pa pomeni 16 palčna lita platišča, asistenca za speljevanje v klanec, LEDデイタイムランニングライト, anteno v obliki plavuti, samodejno klimatsko napravo, tempomat, naslonjalo za roke spredaj, prilagodljive sedeže (magic seats), audio napravo s priključki za USB-AUX naprave in tipkami na volanu in še kaj. Najbolj prodajan naj bi bil naslednji paket – sport, ki je bogatejši še za meglenke, 17-palčna platišča, električno zložljivi stranski ogledali, avtomatske luči in povezavo bluetooth. Paket lifestyle pa k temu doda še sistem ADS, dodatno zatemnjena zadnja stekla, parkirna pomagala spredaj in zadaj, aluminijaste stopalke v notranjosti in pa zmogljivejšo audio napravo z osmimi zvočniki. Vrhunec ponudbe pa pomeni paket executive, ki pomeni še: biksenonske luči, usnjeno oblazinjenje, električno pomična in ogrevana prednja sedeža, スマートキー, sistem ADAS in 環境照明 インテリア。

Prtljažnik je tako kot potniška kabina zaznamovan s tremi P-ji: prilagodljivost, prostornost in priročnost. Prtljažnik tako v osnovi meri 624 litrov, pod dvojnim dnom je tega še za 117 dodatnih, s podiranjem sedežev pa dobite nadpovprečnih 1.668 litrov prostora.
Prtljažnik je tako kot potniška kabina zaznamovan s tremi P-ji. Prilagodljivost, prostornost in priročnost. Prtljažnik tako v osnovi meri 624 litrov, pod dvojnim dnom je tega še za 117 dodatnih, s podiranjem sedežev pa dobite nadpovprečnih 1.668 litrov prostora.

Na izbiro sta dva motorja: 1,8-litrski bencinski, ki razvije 104 kW ali 142 KM in in v ozračje v povprečju izpusti 146 gramov emisij CO2 ter 1,6-litrski dizelski i-DTEC agregat, ki razvije 88 kW ali 120 KM in 300 Nm navora, v ozračje pa na kilometer poti izpusti le 99 gramov emisij CO2. Menjalnik je v osnovi šest stopenjski ročni, proti doplačilu 1.540 evrov, pa si lakho kupec pri bencinarju omisli tudi klasično prestavno avtomatiko. Cene se pričnejo pri 18.990 evrih, kolikor stane različica 1.8 i-VTEC comfort, kar pomeni, da znaša pribitek za karavansko različico 1.190 evrov, za vsak naslednji paket opreme pa znašajo doplačila: 1.520 evrov (sport), 2.130 evrov (lifestyle in zasoljenih 5.350 evrov (executive). Si pa lahko sistema ADAS in ADS omislite tudi pri nižjih paketih opreme, vsak od njih vas bo olajšal za dodatnega tisočaka, dvakrat toliko pa boste odšteli za navigacijo in biksenonske luči. )dražje pakete opreme pa je potrebno doplačati 1.520 (sport). Najcenejša različica z dizelskim motorjem pa stane 20.510 evrov.

詳しくは

詳細については、次をご覧ください。 
http://www.honda.si

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。