Tako kot je Audi Q3 dobil svojo zapeljivejšo različico v obliki sportbacka, je bil tudi popolnoma naelektreni Audi e-tron deležen enakega lepotnega 'popravka'. Audi e-tron Sportback je zdaj še zapeljivejši in še učinkovitejši.
Linije Audija e-tron Sportback 彼らは残ります シャープ, zaradi njih pa lahko v trenutku vemo, da gre za 電気の 車. S kupejevskim zadkom je morda še privlačnejši kot njegova ‘klasična’ SUV-oblika. Dva elektromotorja premoreta 300 kW (408 KM) moči, razdalja, ki jo z enim polnjenjem doseže sportback, pa je celo nekoliko večja (10 km) in znaša do 446 kilometrov. To je mogoče zaradi še večje aerodinamike avtomobila in kamer, ki se uporabljajo namesto stranskih ogledal. Zaradi zadka se bodo morali potniki na zadnjih sedežih odpovedati 20 mm prostora nad glavo, zaradi linije pa bo malenkost manjši tudi prtljažni prostor, ki ga bo na voljo za 555 litrov.
Ena izmed zanimivih ‘zmogljivosti’ Audija e-tron Sportback so tako imenovane digitalno-matrične luči LED, ki nam cesto osvetljujejo v ‘visoki ločljivosti’. Zaradi naprednega sistema je lahko osvetlitev izjemno 正確 in usmerjena na tiste dele cestišča, kjer je to potrebno in kjer ne moti preostalih udeležencev v prometu. Audi e-tron Sportback bo na voljo prihodnjo pomlad, ob lansiranju sportbacka pa se bo predstavila še nova različica pogona z 230 kW (313 KM) moči と 540 Nm navora. Baterija zmogljivosti 71 kWh bo imela dovolj energije za do 347 kilometrov 長い道。
Galerija: Audi e-tron Sportback
詳しくは:
アウディ