Pred letom dni se je v Ženevi predstavil Audi e-tron, takrat še v 'kamuflažni' barvi. S predstavitvijo kompaktnejšega koncepta Audi Q4 e-tron pa smo zdaj še korak bližje eni izmed končnih različic električnega štirisedežnega SUV-ja, ki se lahko pohvali z zavidljivim dosegom in bo v serijski obliki prišel na trg že prihodnje leto.
概念的な アウディ Q4 e-tron je bil na avtomobilskem salonu v Ženevi eden izmed tistih avtomobilov, ki so bili v središču pozornosti in je požel veliko zanimanja prisotne publike. Q4 e-tron naj bil nared za proizvodnjo do konca leta 2020, zaradi uporabe Volkswagnove platforme MEB pa naj bi bil tudi cenovno dostopnejši – če bodo pri Audiju obdržali notranjost koncepta, baterijo s kapaciteto 82 kWh in mu prisodili primerno ceno, bo prodaja zagotovo 成功.
アウディ Q4 e-tron nas spominja na svojega večjega brata e-trona, a deluje modernejše in še naprednejše. Baterija s kapaciteto 82 kWh bo shranila dovolj energije za 450 kilometrov dolgo pot po novem globalno usklajenem preizkusem postopku za lahka vozila WLTP. Dva elektromotorja imata 225 kW (306 KM) moči – več moči ima zadnji, ki hkrati deluje kot primarni pogon, prednji pa pomaga pri pospeševanju in takrat, ko se pojavi potreba po štirikolesnem pogonu. Polniti jo bo mogoče vse do jakosti 125 kW/h, 80 % baterije pa se bo napolnilo v 30. minutah.
Zunanja oblika avtomobila アウディ Q4 e-tron, predvsem ostre linije in markantno oblikovani blatniki nezmotno nakazujejo, da gre za znamko Audi. Zanimiva je tudi karoserija, odeta v barvo ‘solarno nebo’, ki se spreminja glede na osvetljenost – barva je bila razvita posebej za koncept Q4 e-tron in odbija kratkovalovni del sončne svetlobe, ki je odgovoren za segrevanje površine karoserije in posledično notranjosti. Zaradi tega je potrebno manj energije za delovanje klimatske naprave, kar je še en izmed ukrepov, za 削減 škodljivih vplivov na okolje.
Galerija: Audi Q4 e-tron concept
詳しくは:
アウディ