こちらはフォード初の電気自動車、マスタング・マッハEです!
名前 マスタング ima v svetu avtomobilizma velik zgodovinski pomen. Mustang je od leta 1965 doživel šest generacij in na stotine različic, ki skupaj nanesejo več kot 千万 prodanih modelov. Pri Fordu pa so se odločili, da bodo uspešen in preverjen recept Mustanga “nekoliko” spremenili. フォード マスタング マッハ E je tako prvi 電気の Mustang in prvi Mustang crossover SUV, hkrati pa pomembna odskočna deska pri Fordovem prizadevanju za elektrificirano prihodnost.
Za razliko od konkurentov kot so Audi, Mercedes-Benz ali Jaguar, bo Mustang Mach-E na voljo v več različicah. Razlikovale se bodo predvsem po dosegu (od 337 km do 482 km) in zmogljivostih. Najdražja in najhitrejša različica bo Mustang Mach-E GT Performance, ki bo od 0 do 100 km/h pospešila v 3,5 sekundah.
Vse različice Mach-E so izjemno konkurenčne, ko jih primerjamo z avtomobili iz istega segmenta. Celo avtomobili kot so Kia Niro EV (384 km), Jaguar I-Pace (376 km) ali Audi E-Tron (328 km), ne nudijo toliko dosega. Teslin model Y, čeprav še ni v proizvodnji, je pravzaprav najbližji konkurent z enakimi 480 kilometri dosega.
インテリア Mach-E je povsem nova. V notranjosti najdemo kakovostne materiale in ogromen 15,5-palčni zaslon na dotik. Ta velik zaslon je standard v celotni ponudbi, prav tako pa je standardna 10,2–palčna digitalna instrumentna plošča.
Mach-E bo šel v prodajo leta 2020, ampak samo v različici Premium in First Edition. Na modele California Route 1 in GT Performance bo potrebno počakati do leta 2021. Cene za Mach-E se bodo gibale od 36 tisoč evrov do nekje 55 tisoč evrov.
Galerija: Ford Mustang Mach-E
詳しくは:
フォード・シ