かつて小型クーペだったフォード・プーマは、すでにヨーロッパの道路を走っています。その名が、今度はコンパクトクロスオーバーという形で復活を遂げます。少し変わった変更かもしれませんが、自動車業界の現在の「ファッション」トレンドを考えると、その形状と認知度の高い名前は悪くない選択と言えるでしょう。
Oblika novega avtomobila フォードフォーカス ni presenetljiva in je v skladu s konkurenčnimi kompaktnimi 雑種 – osnovana je na Ford Fiesti, s katero si delita kar nekaj oblikovnih elementov.
Pumin prednji del deluje ‘veselo’, položaj sedenja pa je seveda より高い. Tudi v notranjosti najdemo veliko skupnega, zaradi oblike pa ima Puma večji prtljažni prostor, v katerem je za 456 litrov prostora. Na voljo imamo še さらに odprtino pod prtljažnim prostorom, ki ima celo svoj ドレイン za lažje čiščenje.
Puma bo polna moderne tehnologije, kot je sistem Ford CoPilot 360 - の場合 omejeni 自律的 システム, ki lahko sam upravlja z avtomobilom med cestnimi zastoji. Pumo poganja 1,0-litrski EcoBoost trivaljni bencinski motor, ki je povezan s 48-voltnim 電気の システム そして blagi ハイブリッド. Na voljo bo s 125 konjskimi močmi (92 kW) また 155 konjskimi močmi (114 kW). Kasneje si lahko obetamo tudi ディーゼル エンジン.
Ob pričetku bo nova Ford Puma na voljo z opremo チタン と STライン – kot nam že ime pove, bo imela ST-Line bolj スポーティな外観.
Med tehnologijo lahko omenimo vzvratno kamero, ki ima 180° pregled nad okolico. Pri Fordu trdijo, da je to prvič, da se je takšna kamera uporabila v Puminem avtomobilskem segmentu. Andorid Auto in Apple CarPlay sta na voljo kot del serijske opreme. Z radiem in ostalimi funkcijami upravljamo preko 8インチ zaslona na dotik, voznik pa ima namesto klasičnih merilnikov na voljo 12.3インチ digitalni zaslon. Zvočni sistem z desetimi zvočniki je med boljšimi v razredu, v Pumi pa si lahko omislite celo masažne sedeže.
Nova Ford Puma bo svež obraz med vedno bolj priljubljenimi križanci. Imela bo močno konkurenco, na katero se je že pripravila z enim izmed največjih prtljažnih prostorov v razredu, izredno učinkovitim motorjem in kopico moderne tehnologije. Puma naj bi bila na voljo proti koncu letošnjega leta.
Galerija: Ford Puma
詳しくは:
フォード・シ