コカ・コーラは、薬剤師のジョン・スティス・ペンバートンによる偶然の発見として誕生しました。初めてコカからワインを造ったフランスの発明家に倣おうとしたが、アメリカでは禁酒法のためアルコール飲料の製造が認められなかったため、ノンアルコール飲料を目指した。それ以外はすべて歴史であり、コカ・コーラも印刷広告でそう書いています。
Coca-Cola je danes najbolj prepoznavna znamka na svetu in ne obstaja kotiček, ki ne bi vsaj slišali zanjo. Statusni simbol te gazirane pijače je tako močan (je več kot le pijača, je ライフスタイル), da jo vsak dan kupi preko miljarda ljudi, čeprav velja za antipod zdravega načina življenja. Ta njena povsodnost pa ni naključje, zato tudi ni eden tistih ”mehurčkov”, kajti njeni 泡 so pravi in ljudje imajo radi, da jih žgečkajo po grlu.
Zaradi želje po globalni prepoznavnosti, da bi jo poznal slehernik, je iskala vedno nove in inovativne načine, kako se ljudem približati. Tako je bila Coca-Cola med prvimi, ki je v reklamah gostila znane osebe, o njeni moči pa priča podatek, da je bila leta 1978 kapitalistični osamelec v Ljudski republiki Kitajski. Bila je tudi prva med blagovnimi znamkami, ki je uvidela marketinški in tržni potencial velikih športnih prireditev (OI, SP v nogometu, košarkarska liga NBA, dirkaško prvenstvo NASCAR, ipd.).
続きを読む: Coca Cola navdušuje z novimi inovativnimi pokrovčki
Med 2. svetovno vojno je oskrbovala ameriške vojake na frontah, danes pa ljudi vseh ras in ver v preko 200-ih državah. Pripravili smo zbirko njenih oglasov, ki se razteza čez tri stoletja in ki so ji utrdile vodilni status. In kaj že piše nad logotipom? Enjoy!
詳しくは:
www.coca-cola.si