FBピクセル

オペル コルサ OPC – 史上最も強力なオペル シティ ロケット

Opel corsa OPC

新世代オペル コルサの発表からわずか数か月後、OPC の最も強力なバージョンの写真とデータがオペルによって公開されました。ジュネーブでの初公開から、オペル コルサ OPC は 207 馬力を発生する 1.6 リッター ターボを搭載し、史上最も強力なコルサを 230 km/h、6.8 秒で 100 km/h まで推進します。

Najmočnejšo serijsko opel corso vseh časov na zunaj prepoznamo po značilnem “aero body kitu”, vključno z velikimi odprtinami za zajem zraka, ki so obenem vzporednica s prej omenjeno večjo sestro s kratico OPC v imenu. Drugačna so tudi lita platišča OPC, ki lahko merijo 17- oziroma 18 palcev, med katerimi v okviru performance paketa domuje tudi zavorni sistem priznanega Bremba, vključno s koluti premera 330 mm (spredaj).

Prednji del bo podobno agresiven kot sestrska astra OPC, za kar poskrbi "aero body kit", od večje sestre pa je podedoval tudi ekskluzivno "flash blue" barvo.
Prednji del bo podobno agresiven kot sestrska astra OPC, za kar poskrbi “aero body kit”, od večje sestre pa je podedoval tudi ekskluzivno “flash blue” barvo.

Na zadku pa se bohoti zajeten strešni spojler, ki je prvič v zgodovini modela na voljo v dveh izvedbah. Že “osnovni” je kar konkreten, tisti še bolj vpadljiv in impozanten pa proti doplačilu prinese še dodatni pritisk na zadnja kolesa. Posebnost predstavlja tudi izpušni sistem, pod katerega je podpisan renomirani Remus, iz dveh ločenih cevi večjega premera pa prihaja globok bas. Manj opazno pa je dejstvo, da je OPC-jka za 10 mm bližje k tlom kot ostale “civilne” izvedenke.

Ob prehodu v notranjost potnike pozdravita prednja školjkasta sedeža Recaro, usnjen volan, prestavna ročica z emblemom, športne stopalke in merilniki značilne izvedbe Opel Performance Centra. Vozniku so na voljo številni sistemi povezljivosti in omreženja, združeni v informacijsko zabavni sistem Intellilink.

Notranjost je prav tako dobila pričakovano športno zabelo, piko na i pa pomenita školjkasta prednja sedeža znamke Recaro.
Notranjost je prav tako dobila pričakovano športno zabelo, piko na i pa pomenita školjkasta prednja sedeža znamke Recaro.

Pri pogonu so ostali zvesti 1,6-litrskemu turbu, ki pa po novem razvije 152 kW ali 207 KM. Ob tem doseže tudi 245 Nm navora, dodatnih 35 Nm pa je kratkotrajno na voljo v funkciji overboost. Prenos moči na prednji kolesni par poteka preko ročnega šeststopenjskega menjalnika, ki so mu skrajšali hode. Z mirovanjem do 100 km/h pospeši v 6,8 s, največja hitrost je 230 km/h. Tovarna ob vsem tem obljublja porabo 7,5 litra.

Zadnji spojler bo prvič pri tovrstnih (OPC) modelih, na voljo v dveh izvedenkah. Že osnovni bo konkreten, še zajetnejši pa bo ponujal še več pritiska k tlom.
Zadnji spojler bo prvič pri tovrstnih (OPC) modelih, na voljo v dveh izvedenkah. Že osnovni bo konkreten, še zajetnejši pa bo ponujal še več pritiska k tlom.

Za čim boljši prenos obsežne konjenice na cesto, so pri podjetju Koni poskrbeli za inovativno vzmetenje, kjer tehnologija FSD omogoča prilagoditev moči blaženja frekvenci nihanja vozila. ESP in TC sistema ob tem poujata več različnih programov delovanja. V programu competition mode je slednji tako neaktiven, sistem ESP pa dopušča občutne odklone avtomobila, mogoče pa ga je tudi povsem izklopiti.

続きを読む: City video test – opel astra GTC

Izboljšav je bil deležen tudi krmilni mehanizem, ki je bolj neposreden, bolj odziven, vozniku pa zagotavlja več komunikativnosti. Za čim boljši stik s podlago skrbijo športne pnevmatike Michelin, paket opreme performance package pa k prej omenjenim palec večjim (18″) platiščem in brembo zavoram, doda še mehansko zaporo diferenciala Drexler.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。