Ducati と Dainese は、D-air システムが復活した特別バージョンの multistrade を開発しました。著名なオートバイおよびその機器メーカーの共同努力の主な利点は、システムが工場で完成しているため、オートバイに乗っている人はシートに飛び乗って走り去るだけで、システムが彼と同乗者の両方に最適な保護を提供できることです。 。
Po lanskoletni najavi podjetij Ducati in Dainese o sodelovanju pri razvoju inovativnega varnostnega sistema za motocikliste, je to že obrodilo sadove. Priznani podjetji sta namreč izdelali posebno različico motocikla multistrada, ki je brezžično povezano s Dainesejevim sistemom D-air, ki predstavlja napredni motoristični kombinezon opremljen s sistemom varnostnih blazin za zaščito ob nevarnosti padca motorista.
D-air sistem v osnovi pomeni poseben kombinezon, v katerega je vgrajen celoten sistem napihljivih con, ki v primeru trka zaščitijo najbolj izpostavljene dele telesa motorista. Sistem je povezan z motociklom preko serije posebnih senzorjev, ki zaznajo različne možnosti nevarnosti (trk spredaj, nalet od zadaj, izguba stika s podlago in možnost padca in bočnega drsenja, itd.)
Pred sodelovanjem teh dveh motorističnih velikanov je bila implementacija sistema, da je le ta deloval veliko težja, saj je moral lastnik sistema D-air, na motocikel namestiti številne senzorje za merjenje kotov nagiba in merilnike na vilice motocikla, kakor tudi kontrolno enoto na krmilo, kar pa je bilo zelo zamudno.
Sedaj pa je to veliko enostavneje, saj vam za vse poskrbijo že ob naročilu motocikla in kombinezona, najbolje pri tem pa je, da obstajajo številne različice (iz usnja, tekstila, itd.) kakor tudi različica za sopotnika, ki je z motociklom povezan ločeno.
Sistem reagira v vsega 40 milisekundah, v dvakrat tolikšnem času pa je sistem varnostnih blazin popolnoma napihnjen in nudi optimalno zaščito. Ob tem pa sistem reagira različno による krizno 状況, naprimer nalet od zadaj ali izguba stika s podlago v ovinku zaradi spolzkega cestišča.
Edino kar za zdaj ostaja neznanka, je cena.
詳しくは:
http://www.dainese.com