ダラーラは、主にモータースポーツの世界に深く関わっている人々によって記憶されているため、自動車ブランドの中ではあまり知られていない名前です。 Dallara は 1972 年に設立され、幅広いレース シリーズ用の自動車シャーシを製造しています。ダラーラ・ストラダーレは今回、同社がほぼ完全に自社で生産し、世界に向けて発表した初めての車となる。
Avtomobil Dallara Stradale si lahko sestavimo skoraj kot kocke Lego. V osnovi ima avtomobil obliko “speedster“, kar pomeni, da je brez vrat と vetrobranskega stekla. Ko mu dodamo vetrobransko steklo, se prelevi v “ロードスター“, in če temu dodamo še T-prečko na strehi, postane “targa“. Ko “targi” dodamo vrata, dobimo pravega športnega “kupeja”. Tako imamo lahko praktično vse te avtomobile v enem samem. Seveda se je treba za končno obliko odločiti pred naročilom, a če bo vsak prisluhnil svojemu okusu, bo ta odločitev sila preprosta. Za večjo odzivnost na dirkališču je na voljo še velik zadnji spojler, ki bo potisnil Dellaro Stradale še bližje k tlom in tako poskrbel za boljši oprijem in boljše rezultate.
Dellaro Stradale poganja 2,3-litrski, 4-valjni Fordov motor 家族から EcoBoost。それは持っています 400馬力 と 500 Nm navora in se od 0 do 100 km/h požene v 3,25 sekunde. Končna hitrost, ki jo doseže, je 280km/h. Stradale prestavlja s pomočjo 6速マニュアル また robotiziranega menjalnika. Bolj kot te številke je presenetljiv podatek o teži, ki je le 855 kilogramov, in tako tudi ni težko uganiti, da sta karoserija in varnostna kletka narejeni iz カーボンファイバー.
続きを読む: TRAMONTANA BY VILNER: SUPERŠPORTNI AVTOMOBIL, KI GA JE POZLATIL VILNER
Dellara Stradale predstavlja omejeno serijo 600 vozil, ki jih bodo izdelali v naslednjih petih letih. Za najosnovnejšo različico je treba odšteti 155.000 evrov、 ために フロントガラス s karbonskim okvirjem še dodatnih 16.600 evrov、 ために streho targa 7.700 evrov そしてのために vrata 7.300 evrov.
Galerija slik: Dallara Stradale
詳しくは:
dallara.it