エアバス、ロールスロイス、シーメンスの 3 社は、それぞれの知識を結集して、全く新しい航空機エンジン E-fan X を開発します。これはハイブリッド電気航空機エンジン システムで、2020 年までに完成する予定です。「地上」テストの後、実際のエンジンは、4 つの従来のタービン エンジンのうちの 1 つが電気エンジンに置き換えられた後に空中で登場する予定です。
V programu E-fan X bodo pod krilo letala namesto običajnega namestili 電気モーター, ki bo imel dva megavata moči. Ko bodo sistem dodobra preučili in se bo njegova uporabnost izkazala tudi v praksi, bodo dodali še drugi električni motor pod krila letala. Kot del programa E-fan X, bo vsaka družba prispevala svoja znanja in pripomogla z izkušnjami iz dosedanje prakse. Airbus bo odgovoren za baterije, integracijo sistema in za njegov nadzor in upravljanje. Rolls-Royce bo odgovoren za ohišje elektromotorja, dvomegavatni generator in elektroniko, ki bo vse to povezovala. Siemens bo prispeval elektromotor, njegovo kontrolno enoto in tudi pretvornik za DC/DC-tok.
続きを読む: EVROPI SE NASMIHA SVETLA ELEKTRIČNA PRIHODNOST
Ena izmed največjih prednosti v letalskem sektorju je v tem trenutku izboljšava, ki bi privedla do boljše zaščite okolja ter dosegla, da bi bila letala učinkovitejša in manj odvisna od fosilnih goriv. Partnerji projekta E-fan X so odločni doseči kriterije Evropske unije, ki si v viziji za letalstvo do leta 2050 želi zmanjšati izpuste CO2 za 75 %, nevarne delce NOx za 90 % in hrup za 65 %.
Galerija slik: E-fan X
詳しくは:
airbus.com