FBピクセル

Enkrat v letu odložite svoj pametni telefon in uresničite najlepše trenutke

Vse več ljudi uporablja pametne telefone, ki so tako postali nepogrešljiv del vsakdanjika – tudi med prazniki. S kampanjo #BePresent Huawei sporoča, da je praznični čas priložnost, da odložimo telefone in najlepše trenutke preživimo s svojimi najbližjimi. Kampanja se bo odvijala na televiziji, v medijih in na družabnih omrežjih v 26 državah srednje in vzhodne Evrope ter nordijske regije.

ファーウェイ je lansko leto prodal sto milijonov telefonov. Huaweijevi izdelki in inovativne rešitve povezujejo več kot tretjino svetovne populacije. Je najhitreje rastoč ponudnik mobilne tehnologije, ki vztrajno povečuje število zadovoljnih uporabnikov. Priljubljenost telefonov pa nas vse težje ločuje od njih – tudi v času božičnih praznikov. Huaweijeva kampanja #BePresent opogumlja ljudi, naj v času praznikov odložijo telefon in preživijo ta poseben čas s tistimi, ki jih imajo radi. Kampanja pritegne pozornost z dejstvom, da so naprave, ki so sicer v naših življenjih nepogrešljive, v božičnem času odveč. Vsak izmed nas bi moral za božič svojo pozornost nameniti družini in prijateljem.

Huawei #BePresent
Huawei #BePresent

Kampanjo podpirata tudi Zlatko in Rebeka Dremelj
Ključni element kampanje #BePresent je televizijski oglas, v katerem se predstavijo tudi Huaweijevi globalni ambasadorji, kot so poljska nogometna reprezentanca in nogometaš Bayern Münchna Robert Lewandowski. V Sloveniji kampanjo #BePresent podpirajo popularna pevka Rebeka Dremelj, novinar in vloger シリル・コモタル、ラッパー ハニー, modna urednica ロレラ・フレゴ, lepotna blogerka Ajda Sitar in številni mediji. Huaweijev televizijski oglas pripoveduje zgodbo o fantku, ki popolnoma sam z veliko navdušenostjo pričakuje božični večer, medtem ko je vsa njegova družina osredotočena na mobilne naprave. V nekem trenutku božično drevo pritegne pozornost vseh članov družine, ki odložijo telefone in se zberejo skupaj za nekaj najlepših trenutkov.

Huawei #BePresent
Huawei #BePresent

Kampanja se je v Sloveniji začela 28. novembra, celoten oglas pa si lahko ogledate na Huawei uradnem

kanalu.

詳しくは

詳細については、次をご覧ください。
Huawei.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。