Facebook stran je za podjetja, storitve, ipd. marketinško orodje, število lajkov pa velikokrat merilo uspešnosti in relevantnosti. Zato je nastal Fbox, fizičen digitalni števec lajkov Facebook strani, ki ga najdete na Indiegogu. Resda lajki kot taki (še) ne prinašajo dobička, a danes smo tako obsedeni z njimi, da bo npr. lokal, ki se mu na takem števcu izpisuje visoka številka, gotovo lažje privabil stranko, kot tisti, ki jih ima le za prgišče. Bodo lajki postali nove Michelinove zvezdice?
Fbox, fizični števec lajkov Facebook strani, je namenjen predvsem podjetjem, ki želijo svojo priljubljenost na družbenem omrežju deliti s svetom. Seveda je ključ, da ga postavijo na vidno mesto. Gre namreč za prenos števila lajkov ”v živo” iz Facebooka, kar pomeni, da se številka osvežuje skladno z dogajanjem tam. A števec ni samo zato, da se podjetje lahko pobaha s številom lajkov. Nudi namreč tudi brezplačno povezavo z omrežjem Wi-Fi, s čimer spodbuja še več interakcije med strankami in podjetjem.
Kot ”trgovski potnik” nastopi posebna mobilna aplikacija, ki strankam dostavlja sporočila in jih spodbuja k temu, da lajkajo njihovo Facebook stran.
続きを読む: Facebookの父マーク・ザッカーバーに雇われるために必要な資質
Naprava je narejena iz kanadske rdeče cedre in modrega digitalnega LED števca, ki poleg številke prikazuje tudi ikono Facebookovega palca. Skriva pa tudi 無線ルーター s pomočjo katerega osvežuje prejete lajke. Najdete jo na インディゴーゴ.
詳しくは:
www.indiegogo.com