Ferrari je predstavil modela Monza SP1 in Monza SP2, ki sta prva 'pokončna konjička' v seriji avtomobilov z imenom Icona. Tovarna iz Maranella je predstavila moderne, izredno zmogljive 'bolide', ki jemljejo navdih v dirkalnih avtomobilih iz 50. let prejšnjega stoletja.
Za podobo 古典的な dirkalnika se skriva veliko več kot samo to. Ferrari Monza SP1 と Ferrari Monza SP2 彼らです 並外れた 速い avtomobila. Ferrari zatrjuje, da imata boljše 関係 ハニー 重さ と 強さ kot katerakoli druga Barchetta. Zahvala gre karbonskim vlaknom と najmočnejšemu motorju, ki so ga kadarkoli naredili v tovarni iz Maranella. 12-valjni V motor ima 6,5 litrov ボリュームと 809 konjskih 権力. To je dovolj, da potrebuje Monza le 2.9秒 から 0~100km/h。から 0~200km/h potrebuje zgolj 7.9秒。最終速度は prek 300 km/h, a glede na to, da ‘manjka’ streha in vetrobransko steklo, se bodo vozniki ob teh visokih hitrostih počutili, kot da so v bolidu Formule 1.
Ferrari Monza SP1 in SP2 sta si pravzaprav zelo podobna, največja razlika med njima pa je, da je prvi namenjen eni、 その他 二 osebama. Oba avtomobila sta osnovana na フェラーリ 812 Superfast. Pri Monzi SP1 je sovoznikov del prekrit s karoserijo, del za voznikom pa ima tako imenovano plavut. Pri Monzi SP2 bo imel sovoznik na voljo celo malo vetrne 保護 v obliki zelo majhnega vetrobranskega 眼鏡. Majhna kompaktna vrata se odpirajo navzgor, skozi njih pa se usedemo za volan najnovejšega Ferrarija. A tam ne bomo našli razkošja, kot smo ga pri tej znamki vajeni, temveč zgolj nujno 必要 装置. Avtomobila nista namenjena zgolj uporabi na dirkališču, a lahko kar dobro sklepamo, če rečemo, da bodo lastniki tam z njimi preživeli 最大 svojega časa. Cena v tem trenutku še そうではない znana, a ker gre za avtomobil, namenjen zbiralcem と pomembnim strankam, ta ne bo ravno 低い.
Galerija slik: Ferrari Monza SP1 in Ferrari Monza SP2
詳しくは:
フェラーリ.com