FBピクセル

Ferrari Monza SP1 in Monza SP2: Ferrarijevi najnovejši ‘puščici’

Ferrari Monza SP1 in SP2

Ferrari je predstavil modela Monza SP1 in Monza SP2, ki sta prva 'pokončna konjička' v seriji avtomobilov z imenom Icona. Tovarna iz Maranella je predstavila moderne, izredno zmogljive 'bolide', ki jemljejo navdih v dirkalnih avtomobilih iz 50. let prejšnjega stoletja.

Za podobo 古典的な dirkalnika se skriva veliko več kot samo to. Ferrari Monza SP1Ferrari Monza SP2 彼らです 並外れた 速い avtomobila. Ferrari zatrjuje, da imata boljše 関係 ハニー 重さ強さ kot katerakoli druga Barchetta. Zahvala gre karbonskim vlaknomnajmočnejšemu motorju, ki so ga kadarkoli naredili v tovarni iz Maranella. 12-valjni V motor ima 6,5 litrov ボリュームと 809 konjskih 権力. To je dovolj, da potrebuje Monza le 2.9秒 から 0~100km/h。から 0~200km/h potrebuje zgolj 7.9秒。最終速度は prek 300 km/h, a glede na to, da ‘manjka’ streha in vetrobransko steklo, se bodo vozniki ob teh visokih hitrostih počutili, kot da so v bolidu Formule 1.

Ferrari Monza SP1 in SP2 sta si pravzaprav zelo podobna, največja razlika med njima pa je, da je prvi namenjen eni、 その他 osebama. Oba avtomobila sta osnovana na フェラーリ 812 Superfast. Pri Monzi SP1 je sovoznikov del prekrit s karoserijo, del za voznikom pa ima tako imenovano plavut. Pri Monzi SP2 bo imel sovoznik na voljo celo malo vetrne 保護 v obliki zelo majhnega vetrobranskega 眼鏡. Majhna kompaktna vrata se odpirajo navzgor, skozi njih pa se usedemo za volan najnovejšega Ferrarija. A tam ne bomo našli razkošja, kot smo ga pri tej znamki vajeni, temveč zgolj nujno 必要 装置. Avtomobila nista namenjena zgolj uporabi na dirkališču, a lahko kar dobro sklepamo, če rečemo, da bodo lastniki tam z njimi preživeli 最大 svojega časa. Cena v tem trenutku še そうではない znana, a ker gre za avtomobil, namenjen zbiralcempomembnim strankam, ta ne bo ravno 低い.

Galerija slik: Ferrari Monza SP1 in Ferrari Monza SP2

詳しくは

詳しくは:
フェラーリ.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。