Festival sodobnih odrskih umetnosti se vrača v prestolnico z dvema zajetnima programskima sklopoma, ki ju je najlažje opisati kot širok pregled odrske produkcije današnjega časa, geografsko omejenen na celoten svet. Posebna pozornost je v 18. izvedbi festivala namenjena azijski plesni platformi. Ker gre za celino, ki ...
Festival sodobnih odrskih umetnosti se vrača v prestolnico z dvema zajetnima programskima sklopoma, ki ju je najlažje opisati kot širok pregled odrske produkcije današnjega časa, geografsko omejenen na celoten svet. Posebna pozornost je v 18. izvedbi festivala namenjena azijski plesni platformi. Ker gre za celino, ki izjemno dejavno ustvarja v svetu plesa, zato so selektorji s kar nekaj težavami izbrali le deset predstav. Hitri pregled izbranih koreografij omenjenega sklopa pokaže, da se veliko predstav igra s koceptom spola ali našimi predstavami o njem. Eisa Jocson nas bo v Smrti plesalke ob drogu šokirala in navdušila morda še bolj kot Kate Moss v spotu I Just Don’t Know What to Do With Myself. Na odru nastopa z Danielom Kokom, tako da stereotipno ženski plas dobi tudi svojo moško plat. Ista plesalka se nam bo predstavila tudi v predstavi Mačo ples. Njen sopotnik Daniel Kok na festival prihaja tudi z lastno predstavo Gej Romeo. Mladi plesalec je navdušil že v času študija v Londonu, ko je bil izbran med najboljše svojega letnika. V sklopu je zanimiva tudi umetnica Geumhyung Jeong, ki ustvarja iz svoje fascinacije nad hidravličnimi napravami. Ob omenjenih je še cela vrsta ustvarjalcev, ki na Exodos prihajajo z najvidnejših festivalov, namenjenih sodobni odrski produkciji. V drugem sklopu med trinajstimi predstavami izstopa premiera Mareta Bulca Gremo vsi! Seveda bo gledališki režiser, ki je dramatiziral uspešni roman Čefurji raus, do same premiere bolj skop s podatki. Izbor ostalih predstav ponuja tuje produkcije, ki bodo s svojim prihodom razširile domača obzorja, morda ponudile nam in gledališki stroki marsikatero idejo za ustvarjanje doma.