FBピクセル

リュブリャナのフェスティバル・ジュニジ – 街のエレクトロニクス – 現代電子音楽の夜

CUK Kino Šiška と SONICA フェスティバルは、リュブリャナでフェスティバル「Junij - 都市のエレクトロニクス」を開催します。このイベントは、国内外のエレクトロニック ミュージック シーンの最新トレンドを伝えるオーディオビジュアル イベントです。クラーク選手(イギリス)、ブラジュ・シモン選手(スロベニア)、オクナイ選手(スロベニア、ドイツ)が出演します。 6 月 19 日には、市内中心部で電子リズムに合わせてダンスが行われます。

重要な情報
いつ?
どこ?
リュブリャナ、コングレス広場
フェイスブックイベント
入場料
無料で

Pod odprto ljubljansko nebo se po šestih letih vrača temačni, a vztrajno ustvarjalni in vedno presenetljivi Clark, ki z letošnjo turnejo razprodaja klubske in festivalske odre v Evropi in Ameriki. Od zadnjega obiska Ljubljane (na Festivalu Pomladi 2009) je izdal že tri albume in kar nekaj EPjev ter prehodil zanimivo glasbeno pot. S kritiško priznanim albumom Iradelphic je zaplul v izrazitejšo melodičnost s čembali, kitarami, klavirjem in z vokalnimi vložki. Sledila pa mu je še uspešnica tako rekoč že klasičnih remiksov Feast / Beast, ki se po produkcijski in ustvarjalni dovršenosti lahko primerja s 26 Mixes for Cash (Aphex Twin). Z zadnjim, istomenskim albumom CLARK, katerega turnejo spremljajo oscilativne zelene vizualije ter zasenčena podoba, pa se izrazito vrača h klubskim tehno koreninam. Te so zaznamovale njegove prve nastope, s katerimi je prepričal založbo WARP, katere varovanec je še danes. Da jih popolnoma obvladuje, pa priča cela vrsta kritiških ovacij. Z zadnjim albumom in s svojo plodovito glasbeno ustvarjalno potjo nasploh se CLARK zasluženo postavlja ob bok Squarepusherju, Autcehre ter Aphex Twinu, z vsako novo izdajo pa dokazuje, da se njegova ustvarjalna moč lahko napaja iz vedno novih glasbenih raziskovanj. Tokrat se bomo ob spremljavi audiovizualnih oscilacij posvetili njegovemu najboljšemu poglavju, tehnu.

続きを読む: Praznik glasbe – Ljubljana – dan namenjen le glasbi

ブラズ je producent s slovenske obale, ki že od malih nog klepa in lepi napol funkcionalne beate. Zaključen študij filma mu samo še pomaga, da še bolj artikulirano slika zgodbe znotraj svojih razgibanih struktur. Prva dva EP-ja je leta 2009 izdal na ameriški založbi Cold Busted, kjer se je takrat mudil tudi Gramatik, njegov šesti EP, enostavno imenovan zgolj “b”、それは
lani založil domači Beton Records. Takrat je tudi pričel nastopati z Simonom Intiharjem, drugače bobnarjem iz metalskih vod (The Canyon Observer) in skupaj na odru ustvarjata eksplozivno zmes močnih ritmov in shizofrenih preskokov.

Oknai je eden od najinovativnejših producentov elektronske glasbe pri nas. Njegovim začetnim clip-chop live setom je kmalu sledil prvenec Ain’t a Dream (rx:tx, 2011), na katerem svoj prepoznaven zvok prepleta z IDM, hip hop in glitch notami. Lani je pri isti založbi izdal že svoj drugi album High Tide, ki je v celoti nastal na Kostariki in ki ga zaznamuje zrel in tehnično dovršen zvok poglobljenih basovskih linij in sintov s cinematskimi in narativnimi vložki. Letos so pri rx:tx izšli še remiksi, ki so jih prispevali Pixxelord, Free the Robots in Moz ter domačina Borka in Some1else. Oknai je letos skupaj z duom Random Logic glasbenik, ki ga predstavlja promocijska, booking in izobraževalna platforma SHAPE pri kateri sodeluje 16 evropskih festivalov (SONICA, CTM, TodaysArt, CYNETART, Undsound, MeetFactory in drugi).

詳しくは

詳しくは:
motamuseum.org

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。