FBピクセル

フォードフォーカスエレクトリック - 青い楕円形にもエレクトリックがあります

フォードは、より環境に優しいモデルによる本格的な小規模攻勢を準備している。最初に公道に投入されるのはハイブリッド モンデオで、5 月に公道走行が予定されています。つまり、他のバージョンより半年も遅れていないことになります。 2番目はプラグとハイブリッドのC-maxで、大西洋の反対側ではすでに販売されており、同じことがキューの3番目にも当てはまり、これも一部のEU市場ですでに販売されており、完全電動フォーカス。

Tega je mogoče prepoznati po značilni motorni maski (gre za model pred prenovo, o kateri smo pred kratkim že pisali), drugače pa ni velikih razlik med tem električnim in ostalimi različicami focusa. Zunanja podoba je še vedno zelo dinamična in o električnem pogonu v resnici pričajo le maloštevilni napisi electric (na boku in zadku) ter posebna odprtina za priključitev posebnega kabla na omrežje, katerega odprtino s pritiskom na posebno mesto očem zanimivo zavrti.

Notranjost je na moč podobna tisti v navadnih focusih, posebnost predstavljata le modra ambientalna osvetlitev in ročica prestavne avtomatike. Glede udobja in prostornosti pa je tudi povsem primerljiv z ostalimi.
Notranjost je na moč podobna tisti v navadnih focusih, posebnost predstavljata le modra ambientalna osvetlitev in ročica prestavne avtomatike. Glede udobja in prostornosti pa je tudi povsem primerljiv z ostalimi.

Po prostornosti in dinamiki kot ostali

Tudi znotraj so razlike res malenkostne, v bistvu pa so skoncentrirane predvsem okoli merilnikov in podaljška sredinske konzole, kjer je ročica prestavne avtomatike. Tudi po prostornosti je primerljiv z ostalimi focusi, le prtljažnik je zaradi baterijskega sklopa v dnu in med zadnjo klopjo ter prtljažnim prostorom manj zajeten.

Največja razlika v notranjosti je med merilniki, kjer se bohoti digitalni sistem prikazovanja za vožnjo ključnih podatkov. Poleg merilnika hitrosti se osredotoča na informacije o delovanju pogonskega sklopa in učinkoviti izrabi energije.
Največja razlika v notranjosti je med merilniki, kjer se bohoti digitalni sistem prikazovanja za vožnjo ključnih podatkov. Poleg merilnika hitrosti se osredotoča na informacije o delovanju pogonskega sklopa in učinkoviti izrabi energije.

Baterijski sklop sestavlja litij-ionski akumulator zmogljivosti 23 kWh, ki so ga razvili v sodelovanju z LG chem. Za optimalno delovanje in čim daljšo življenjsko dobo ima baterijski sklop dodan sistem hlajenja in ogrevanja, s čimer naj bi baterije brez znatne izgube kapacitete baterij zdržale najmanj deset let. Sistem tako baterije ob visokih poletnih temperaturah hladi, obratno pa jih v času nizkih temperatur dodatno segreva.

Polnjenje baterij (tudi) za le 1 evro

Voznik tega v nobenem primeru ne zazna, ima pa z enim polnjenjem na razpolago dovolj energije, da s focusom prevozi razdalje do 162 km, za čim bolj učinkovito izrabo električne energije pa ima dodan tudi sistem brake coach, ki mu s pomočjo odstotne kalkulacije in animacije sugerira, kako voziti najbolj optimalno.

続きを読む: Renault ZOE – prava električna kombilimuzina C-segmenta

Vozilo je mogoče polniti prek kakršnekoli klasične vtičnice (tudi domače), kjer pri slednji (se pravi napetosti 10A) polnjenje traja 10-11 ur, pri višjih napetostih (16A ali 32A) pa traja polnjenje 6-7 oziroma celo samo 3-4 ure. Ob tem pri Fordu navajajo, da je možno v najcenejši tarifi focusa electric napolniti za vsega 1 evro (brez dajatev), kar je izredno nizek strošek za dobrih 150 km vožnje.

Električni focus, kljub dejstvu, da je bil predstavljen že pred dvema letoma in gre za aktualno različico, že ima aston martinovo motorno masko.  Bo pa pred prihodom na naš trg, zagotovo deležen prenove, ki bo ostale različice doletela še pred koncem leta.
Električni focus, kljub dejstvu, da je bil predstavljen že pred dvema letoma in gre za aktualno različico, že ima aston martinovo motorno masko. Bo pa pred prihodom na naš trg, zagotovo deležen prenove, ki bo ostale različice doletela še pred koncem leta.

V vožnji se focus electric pelje podobno športno kot “navadne” različice tega modela, le, da so pospešek iz mirujočega stanja in medpospeški presenetljivo hitri, pri vožnji skozi ovinke pa se nekoliko pozna višja teža vozila, čeprav okoren in težak vseeno ni. Užitek v vožnji je tako na moč podoben kot pri ostalih focusih, z izjemo posebnosti, ki jih prinaša električni pogon.

Focus electric je na določenih trgih, kakršen je francoski, nekaj časa že naprodja, tam pa si ga kupci upoštevajoč subvencijo, lahko omislijo za 39.990 evrov. To pa v primerjavi s konkurenco, tudi francosko v obliki renaulta ZOE, ni malo. In ravno pri ceni bodo morali pri Fordu še veliko narediti, da bo focus electric konkurenčen. Tehnologija je nared, le predraga je še.

詳しくは

詳しくは: 
フォード・シ 

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。