FBピクセル

フォード GT Mk II クーペ: 野獣が「普通」の一線を越えるとき

Ford GT Mk II

Nekoč je bilo praviloma tako, da so imele dirkalne različice avtomobilov več konjskih moči in bile bolj divje kot njihove cestne različice –danes to več ne velja, predvsem zaradi kopice pravil in omejitev različnih tekmovanj in ker imamo na voljo vedno več t.i. hiperavtomobilov. Tega se zavedajo tudi pri Fordu, zaradi česar je nastal Ford GT Mk II Coupe.

Zaradi razmaha ハイパーカー in vedno večje restriktivnosti pravil v avtomobilskem športu imajo dirkalni avtomobili tudi po več 100 konjskih moči manj kot njihove 道路で legalne različice – tega se zavedajo tudi pri Fordu in so v ta namen pozabili na pravila in za svoje stranke naredili ultimativnega Forda GT.

Ford GT Mk II Coupe predstavlja najbolj ‘oh in sploh’ različico Forda GT. Turbinski 6気筒で motor je bil navit na 700馬力、つまり 43 konjski moči več 好き ‘standardna’ različica Forda GT in kar 200 konjskih moči več, kot jih ima dirkalna različica Forda GT.

のみ利用可能となります 45 dirkalnih avtomobilov, vsak pa bo nosil ceno okoli 1.070.000 evrov、つまり 大幅 več, kot je cena ‘cestne’ različice.

httpv://www.youtube.com/watch?v=UW–6ZnfaE8

Ford GT Mk II Coupe je primeren zgolj za 滑走路, vso moč pa ima speljano na 最後のもの 車輪付き カップル、 経由 7速 menjalnika, ki je prilagojen dirkaškemu načinu vožnje. Motor se vrti v območju visokih obratov, ‘lovilec zraka’ na strehi avtomobila pa skrbi za dovoljšno hlajenje le tega.

Na zadek so mu pritrdili še ogromen ネタバレ, v kombinaciji z ostalimi aerodinamičnimi アクセサリー, pa se je sila, ki pritiska avtomobil k tlom, povečala za kar 400%, v primerjavi s cestnim Fordom GT.

Galerija: Ford GT Mk II

詳しくは

詳しくは:
フォード・シ

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。