FBピクセル

フォード GT は有名なスーパーカーにとって厄介な存在

フォードはデトロイトで新しいGTスポーツクーペを発表し、今夏大西洋を越えて市場に投入される予定だ。当時、600馬力以上を発生する3.5リッターのエコブーストV6ガソリンエンジンを搭載し、フェラーリ458イタリアや、見た目ではランボルギーニ・アヴェンタドールなどのスーパースポーツマンと競合することになる。しかし、価格の点では両方を大幅に上回ります。

Ford je študijo razvil v obeležitev 50. obletnice 最初 zmage modrega ovala の上 legendarni dirki Le Mans, ki je pomenila tudi začetek zelo plodne Fordove dobe v različnih panogah avto športa. Kljub temu pa ima novi Ford GT kaj malo skupnega z modelom, ki je na ceste zapeljal leta 2003, saj gre za tehnološko veliko bolj dovršen model, razlike pa so tudi v sami konstrukciji.

Tudi notranjost se zlahka kosa z najbolj renomiranimi super športniki kakršen je lamborghini aventador: Bo pa od tega občutno cenejši.
Tudi notranjost se zlahka kosa z najbolj renomiranimi super športniki kakršen je lamborghini aventador: Bo pa od tega občutno cenejši.

Poglavitno razliko predstavlja sredinsko nameščen motor, ki iz 3,5-litra prostornine 助けを借りて ecoboost tehnologije razvije preko 450 kW ali 600 KM. Poleg tega pa k mizi prinaša eno najboljših razmerij med maso in močjo kateregakoli serijskega avta, kar gre pripisati dejstvu, da so za izdelavo uporabili veliko količino ogljikovih vlaken in aluminija.

Novi Ford GT se ponaša s presenetljivo zunanjo podobo, s katero se lahko kosa tudi z najbolj renomiranimi super športniki na svetu, izstopa pa tudi kar se tiče napredne tehnike. Prenos moči je namreč preko sedemstopenjske dvosklopčne avtomatike speljan na zadnji kolesni par, za čim boljši stik s podlago pa skrbi tehnologija aktivne aerodinamike、の形で pomičnega zadnjega spojlerja, katerega naklon se prilagaja hitrosti in z rastjo le te primerno povečuje pritisk zadka proti tlom in s tem še poveča že tako odlične vozne lastnosti.

Tudi znotraj je vse narejeno v duhu izrazite športnosti, kar pomeni poseben volan v obliki krmil iz 式1, voznik pa ima na razpolago tudi nastavljive stopalke. Instrumenti so v celoti digitalni, na njih pa lahko voznik razbira številne podatke  o delovanju avtomobilskih sistemov ter o športnih aspektih njegove vožnje, denimo ko je avto na pisti. Posebnost pa predstavlja tudi tretja generacija sistema SYNC za nadzor nad funkcijami vozila.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。