アメリカの「ポニー」の 7 世代目は、主に技術的なアップデートとより高品質なインテリアをもたらします。それでも、フォード マスタングは強力な V8 エンジン、マニュアル トランスミッション、後輪駆動を備えています。
フォード マスタング z letnico 2024 prinaša rahlo spremenjeno zunanjo podobo in opazen napredek v notranjosti in na tehničnem nivoju avtomobila. Nekatere stvari so ostale klasične, kot so recimo močan V 8-valjni motor, 6速マニュアルトランスミッション と 後輪駆動.
Osnovna motorja ostajata 2.3リッターエコブースト と 5.0リッターV型8気筒. Natančne ʺštevilkeʺ o moči še niso znane, je pa znano, da gre v primeru EcoBoost motorja za popolnoma nov motor, V8 pa predstavlja četrto generacijo tako imenovanega Coyote V8 motorja. Ford mustang s 2,3-litrskim motorjem bo imel po novem zgolj samodejni 10-stopenjski ギアボックス。 Ročni menjalnik bo na voljo zgolj pri osnovni različici 8-valjnega motorja. Oba menjalnika prenaša moč na 後輪ペア.
Novi Ford Mustang se lahko pohvali z nekaj zabavne tehnologije. Ena izmed njih je opcija, da lastnik preko tipke na daljinskem upravljalniku zažene motor in ga po domače, ʺnavijaʺ. Na voljo je tudi električna ročna zavora, ki je bila razvita za namene ʺdriftanjaʺ. Poleg tehnoloških ʺgadgetovʺ ponuja Mustang 12 različno oblikovanih platišč, več barvnih kombinacij zavornih čeljusti Brembo in kopico klasičnih zunanjih barv.
Notranjost je z novo generacijo prijetnejša, izbrali pa so tudi kakovostnejše usnje in plastiko. Kupci bodo imeli na voljo različne barve oblazinjenja, izbiro barvnih varnostnih pasov in izbiro kontrastnih šivov oblazinjenja. Novost je volan z ravnim dnom in osrednji zaslon, ki je obrnjen proti vozniku. Voznik ima na voljo 12.4-palčni zaslon, ki je združen s 13,2-palčnim zaslonom, preko katerega upravljamo z zabavno-informativnimi vsebinami. Kombinacija sistema Sync 4 in grafičnega pogona Unreal Engine prinaša odlično grafiko in izvrstne animacije. Vse to omogoča skoraj popolno prilagoditev obeh zaslonov. Novi Mustang naj bi bil na voljo poleti 年 2023.