FBピクセル

ホーファーのアイスクリームと一緒に写真を撮ってフィレンツェへ旅行

暑い日には、冷たいアイスクリームでリフレッシュしてクールダウンするのが大好きです。最も人気のある夏のデザートの写真を撮ってその感想を Instagram に公開すると、週末のフィレンツェへの逃避行が待っています。300 ユーロ相当の Hofer バウチャーが贈られ、毎週最も説得力のある写真には 150 ユーロ相当の Hofer バウチャーが贈られます。賞品の入手方法は以下をお読みください。

Sladoled si privošči 88 odstotkov Slovencev.

Ustvarjanje sladolednih vtisov, ki vas lahko odpeljejo na vikend oddih v Firence, za večino ne bo predstavljalo velikega izziva. Raziskave namreč kažejo, da si je preteklo leto kar 88 odstotkov Slovencev v poletnih mesecih privoščilo sladoledno ohladitev. V zimskem času se jih s sladoledom posladka le dobra polovica. Čez lužo je navdušenje na sladoledi še večje, privošči si ga namreč kar 90 odstotkov ameriških gospodinjstev, povprečno pa ga vsaka oseba letno zaužije kar 26 litrov, kar jih po porabi uvršča na prvo mesto. Američani so med drugim daleč najbolj navdušeni nad vaniljevim sladoledom (28 odstotkov), sledita pa mu okusa mete in čokolade ter smetane s piškotkom.

続きを読む: ‘ZLOBNA’ DOBROTA: TUKAJ JE ČRNI SLADOLED!

Fotografiraj se s Hoferjevim sladoledom in odpotuj v Firence!
Fotografiraj se s Hoferjevim sladoledom in odpotuj v Firence!

Slasten sladoled. Super srečneži.

Če ste tudi vi med tistimi, ki si poletja ne znajo predstavljati brez sladoleda, vas pri Hoferju vabijo, da pokusite katerega izmed sladoledov znamke Grandessa, ki jih ponujajo več kot 60 vrst. Svoj najljubši sladoled še fotografirajte, fotografijo pa objavite na svojem Instagram profilu in jo opremite z oznakama @HoferSlo#Hoferjevsladoled. Na ta način se boste potegovali za vikend potovanje za dve osebi v prestolnico sladoleda – Firence. Da boste na pot odšli z vso nujno opremo, boste prejeli še Hoferjeve bone v vrednosti 300 evrov, vsak teden pa bo izbrana tudi najbolj prepričljiva fotografija, ki bo nagrajena s Hoferjevimi boni v vrednosti 150 evrov.

V Hoferjevi Instagram nagradni igri lahko sodelujete do 16. julija 2017.

詳しくは

詳しくは:
instagram.com/hoferslo と ホーファーsi

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。