FBピクセル

German.Local.Culture - 習慣、伝統、文化の多様性

© DZT/ Julia Nimke

ドイツの観光協会がキャンペーンを実施 ドイツ、地元、文化。 多様性のあるドイツ文化を代表するもので、都市旅行や文化旅行を計画している旅行者にインスピレーションを与えます。このキャンペーンはエリアごとに分かれており、ゲストは観光プランをより簡単に見つけることができます。

German.Local.Culture: #YourstrulyGermany, #SeeYouSoon

Kombinacija avtentičnih doživetij na urbanih destinacijah, regionalne vpetosti mest in raznolike turistične ponudbe v njihovi okolici. V osrčju kampanje so štiri področja. Ta se naslanjajo na najpomembnejše razloge popotnikov, da se odločijo za potovanje, in se jim pomagajo orientirati v široki turistični ponudbi.

Green – Trajnostno v mestu in naravi

© DZT/ Julia Nimke

Trajnost je globalni megatrend. Za načrtovanje potovanj to pomeni, da mednarodni gostje iščejo trajnostno ponudbo v mestih in kulturno ponudbo mest združujejo z enodnevnimi izleti v naravo. Nekateri pa se odločijo za “počitnice na deželi” in se z okoljem prijaznimi prevoznimi sredstvi odpravijo na izlet v mesto. Raznolikost, ki jo tu ponuja Nemčija, je predstavljena v sklopu tematskega področja .

Flair – Od predalčnih lesenih gradenj do ulične umetnosti: vzdušje nemških mest

© DZT/ Julia Nimke

エリア フレア zajema različne arhitekturne sloge, lokalno vzdušje mest in regij ter s kulturnega vidika zanimive in posebne kraje – od lokacij ulične umetnosti do mestnih četrti z bogato zgodovino. V kampanji so prikazane tako znane turistične znamenitosti kot tudi majhna mesta, ki s svojimi regionalnimi koreninami, zgodovino ali aktualnim kulturnim programom vzbujajo zanimanje potencialnih gostov za potovanje v Nemčijo.

Craft – Rokodelske tradicije, ki jih je mogoče doživeti

© DZT/ Julia Nimke

現場で Craft prikazujemo kulturno-zgodovinsko bogastvo Nemčije s številnimi večstoletnimi tradicijami in običaji. Tradicionalna obrt se iz generacije v generacijo predaja v obrtniških delavnicah in cehih. Tako se ohranjata regionalna kultura in identiteta. Marsikje lahko popotniki čisto od blizu opazujejo obrtnike in oblikovalce pri delu ter doživijo avtentično plat Nemčije.

Taste – Užitek in okus: regionalno in svetovljansko

© DZT/ Julia Nimke

Doživeti turistično destinacijo z lokalnimi in regionalnimi specialitetami – to je obvezen del počitnic v Nemčiji pri več kot polovici gostov. To zanimanje v kampanji naslavljamo na področju Taste. V kampanji prikazujemo nove generacije gastronomov in kuharjev, ki tradicionalno kulinarično umetnost interpretirajo na sodoben način. Seveda pri tem ne gre brez kozarca dobrega vina iz enega od 13 nemških vinorodnih okolišev ali piva iz ene od več kot 1.500 pivovarn.

詳しくは

#YourstrulyGermany
#SeeYouSoon

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。