FBピクセル

ホラー映画はあなたの脳に奇妙で驚くべき効果をもたらします

死ぬほど怖いけどホラー映画を見るのは好きなら、自分のマゾヒズムを試すのに最適な時期です。夜遅く、最悪のホラー映画を観ながら、目は布団の下から祈っていて、足は覆われ、膀胱が破裂しそうになっているのに、トイレに行くのが怖い、なんて想像できますか?連続殺人犯がドアのすぐ後ろに隠れているかどうかはわかりません。この原因はあなたの思考にあります。

Razumno se zavedate, da gre zgolj za igro, a vam iracionalno dopoveduje, da jih morate dojemati, kot da so resnični. Srčni utrip, živčno znojenje in stiskanje v prsih … Je vredno doživljati naboj adrenalina le zaradi dvournega filma, ki se mu ne morete upreti?

Je vredno 'trpeti'?
Je vredno ‘trpeti’?

Strokovnjaki bi rekli, da ni vredno, saj grozljivke zmešajo vaš um, a to morda niti ni tako slaba stvar. Michael Grabowski, izredni profesor komunikacije, v tem kontekstu za Business Insider dodaja, da, čeprav del možganov ve, da v resnici ne doživljate vi grozot, ki jih vidite v filmu, je vaše telo narejeno tako, da se odzove na morebitne grožnje, da bi preživelo. Ne glede na to, koliko se logični del vaših možganov 実現します, da prizori niso resnični, so ti še vedno dovolj močno odzivajo na scene, ki jih vidite, in so v visoki pripravljenosti.

Možgani so v stalni pripravljanosti.
Možgani so v stalni pripravljanosti.

Nekateri raziskovalci so povezavo med gledanjem grozljivke in zavajanjem uma iskali drugje. V eksperimentu o opazovanju odziva na fiktivni stresni dogodek so raziskovalci analizirali vzorce krvi 32 moških in žensk, starih od 20 do 26 let, pred, med in po tem, ko so gledali grozljivko The Texas Chainsaw Massacre. Rezultati so pokazali, da so v vzorcih krvi gledalcev bile povečane vrednosti belih krvnih celic, srčna frekvenca in raven krvnega tlaka pa sta se tudi začasno povečali med gledanjem filma.

V krvi so našli povečno število belih krvnič.
V krvi so našli povečno število belih krvnič.

Večina raziskav, ki se je ukvarjala z vplivi filmov na um, ni prišla do odgovora, ali je gledanje grozljivk povezano s kakršnimikoli trajnimi učinki, pozitivnimi ali negativnimi, na vaš um.

Ali je dejansko vredno sladko trpeti pred, med in po gledanju filma、しかし自分で判断してください。

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。