まったく対照的な環境に置かれているにもかかわらず、インスピレーションを与え、思わず口を開いてしまうこの驚異を見てください。
Po Hiši znotraj skale (“House Inside a Rock) in Kamniti hiši 3 (“Rock House 3”), je arhitekt エイミー・カンダルガオンカール delil svoj zadnji projekt Hiša v puščavi (“House in the Desert”). Ta želi poudariti dvojnost pokrajine. Hiša, ki se vije okoli naravne kamnite tvorbe, opozarja tako na stalnost kot na krhkost slednje.
Amey Kandalgaonkar svojo inspiracijo črpa iz del arhitekta Lebbeusa Woodsa in konceptnega umetnika Sparthe. Njegova zadnja stvaritev odraža tematiko dvojnosti, saj navpični steber hiše deluje kot kontrast naravni kamnini. Oba sta enake višine, le da je eno groba, naravna tvorba, ki jo je skozi tisoče let klesala vetrna erozija, druga pa je gladka, umetna, nezemeljska betonska “škatla”, ki je pristala v pokrajini.
Vijugasta “roka” okoli kamnite tvorbe se razprostira do mostu, ki med seboj povezuje nasprotujoči si entiteti, most pa je prav tako bivalna enota hiše. Vijuga je nameščena tako, da ščiti ranljivi del naravne kamnine, ki je še vedno izpostavljena vetrni eroziji, hkrati pa to tudi glavni stopniščni vhod v hišo.
Okna so minimalistična in v obliki vodoravnih rež, kar le še bolj poudarja monolitno naravo bivališča in njegov kontrast z okolico. Odprta strešna terasa služi kot prostor za druženje in za opazovanje zvezd. Hiša, ta nenavaden betonski predmet, ki je res postavljen v popolnoma kontrastno okolje, se kljub temu trudi za zmanjšanje ogljičnega odtisa in pomaga pri varovanju neposredne okolice.