Santa feja kot všečnega in impozantnega srednjega suva, ki za konkurenčno ceno ponuja veliko vsebine velika večina že dobro pozna. Še bolj petični klienteli pa je sedaj na voljo večji brat Hyundai grand santa fe, ki na 4,92 metra še bolje poskrbi za udobje sedmih potnikov, ki jim nudi tudi že skoraj premiumsko udobje. Vse to za 50 do 55 tisočakov.
続きを読む: ヒュンダイ i20 – それ以上の野心を持ったシティキッズ
Da pred vami stoji grand in ne “klasični” santa fe je najbolj očitno na zadku, kjer je grand dobil nove in še bolj pompozne luči, očitna razlika pa je tudi na boku, saj je lepo vidno, da grand v dolžino meri zajetnih 4,92 metra. To pomeni, da se je grand v dolžino “potegnil” za zajetnih 225 milimetrov, za okroglih 100 daljše pa je tudi medosje (meri 2.800 mm). Vse to obljublja bolj prostorno potniško kabino, razlike pa se čutijo predvsem v drugi in še bolj v tretji sedežni vrsti. Razlike pa so tudi v drugi sedežni vrsti, kjer lahko kupec izbira med različico s klasično sedežno klopjo in takšno z dvema foteljastima ločenima sedežema, se pravi šest- ali sedem sedežno različico.
Opremska paketa sta dva: limited in impression, že osnovni pa pomeni usnjeno oblazinjenje, električno nastavljiv voznikov sedež, ogrevane štiri stranske sedeže v dveh sedežnih vrstah, biksenonske luči in LED dnevne luči, prestavno avtomatiko, priključljivi 4WD pogon, sistem nadzora tlaka v pnevmatikah, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, aktivni pokrov motorja za zaščito pešcev, parkirna pomagala in vzvratno kamero, bluetooth in audio napravo s stikali na volanu ter tempomat.
Pri impression paketu pa lita platišča z 18- zrastejo na 19インチ, električno pomikanje dobi še sovoznikov sedež, voznikov pa spominsko funkcijo, serijski pa so tudi tovarniška navigacija, panoramsko strešno okno, električno odpiranje 首 トランク, smerni žarometi, parkirna asistenca, スマートキー in gumb za zagon motorja ter senčniki na zadnjih bočnih steklih.
Pod pokrovom se vrti zgolj 2,2-litrski dizelski motor znan že iz santa feja, ki razvije 145 kW in 436 Nm navora, slednji pa je prek šeststopenjske prestavne avtomatike v osnovi v celoti speljan na prednji kolesni par, po potrebi pa se največ 50 odstotkov navora prenese na zadnji par koles. Ob pritisku na tipko lock pa se navor zaklene med obema osema v razmerju 50:50. Del serijske opreme je tudi izboljšan sistem フレックスステア s še vedno tremi režimi delovanja: normal, comfort in sport, nekaj dodelav sta bila deležna tudi podvozje in vzmetenje, predvsem v obziru na dodatno maso in večje mere vozila.
Cene se pričnejo pri 50 evrih tisočakih, paket impression pa zahteva še 3.700 evrov doplačila. Preračunano pa pomeni, da je grand v primerjavi s primerljivim santa fejem dražji za その周り štiri tisoč evrov.
詳しくは:
ヒュンダイ