ヒュンダイは秋に、より大きな寸法に加えてより成熟した外観を持ち、乗客により多くのスペースと新しいコンテンツを提供する完全に新しいi20を購入者に提供する予定です。後者では、パノラマサンルーフ、リバースカメラ、LEDライトなど、このセグメントではあまり見られない装備に言及する価値があります。
Hyundai tudi pri novi generaciji enega svojih najbolje prodajanih modelov v regiji v prvi plan postavlja, da je zasnovan in razvit v Evropi in sicer v Rüsselsheimu v Nemčiji.
Novi i20 je postavljen na novo platformo, v dolžino pa se je potegnil preko 国境 štirih metrov, saj meter v dolžino po novem pokaže 4035 milimetrov. Medosno razdaljo so raztegnili na 2570 milimetrov, kar je za 45 mm več kot pri predhodniku. Pri Hyundaiju zatrjujejo, da je prostora za pet odraslih. トランク po novem meri 326 litrov、つまり、 pridobil 31 litrov ali dobro desetino.
Poleg večjih dimenzij bodo novinca zaznamovali tudi črni C-stebriček, ki daje vtis lebdeče strehe, med opcijami za udobje pa bodo tudi za B-segment presenetljivo prestižni opremski dodatki kot so: panoramska sončna streha, vzvratna kamera ter prednje in zadnje LEDライト. Del serijske opreme pa bodo po višini nastavljiv voznikov sedež, sredinski naslon za roke, audio naprava z AUX-USB priključki, bluetooth, itd. Pri bolje založenih opremskih različicah pa tudi sistem start&stop, スマートキー in tipka za zagon vozila, navigacija in usnjeno oblazinjenje.
Paleta motorjev za zdaj še ni znana, se pa pričakuje, da bosta v ponudbi poleg 1,0-litrskega tri- in 1,2-litrskega štirivaljnega bencinarja, oba znana iz modela i10, na voljo tudi nov 1,4-litrski dizelski motor z 90 KM ter športna N performance različica. Več o motorjih, kakor tudi o opremskih paketih pa v naslednjih tednih.