さまざまな形の無数のライトによって生命を吹き込まれた暗い神秘的な森は、手頃な価格のインテリアを備えた非常に人気のあるレトリバーの新時代の到来を告げます。製品に LED ライトを使用することを決定したことで、イケアは持続可能な開発に向けてビジネス戦略を積極的に一歩前進させています。
Televizijski oglas z naslovom “Forest” (“Gozd”, slo.) イケア podružnic v イギリス そしてさらに アイルランド premierno predstavlja zaobljubo, da bodo do leta 2016 prodajale le energetsko učinkovito LED osvetljavo, kar se sklada tudi z direktivami Evropske unije. Kot namreč pravi osrednje sporočilo, “včasih že majhne stvari prinesejo velike spremembe”.
Oglas je zasnovala oglaševalska agencija Mother London pod vostvom kreativnih direktorjev Tima McNaughtona と Freddyja Mandyja ter režisersko taktirko Martina Krejcija. Surrealno vzdušje ustvarja uspešnica “Wet and Rusting” ameriške indie-rock zasedbe Menomena.
V okviru obsežne kampanje “Wonderful Everyday” (“Čudoviti vsakdan”, slo.) bodo na spletnih straneh in prek radia podajali tudi nasvete in ideje, kako narediti dom trajnostnejši z energetsko učinkovitostjo, premišljeno porabo vode in zmanjšanjem količine vsakodnevnih odpadkov. Člani Ikea Family pa bodo 12. aprila lahko obiskali sejem pohištva, seveda s poudarkom na trajnostnem razvoju.
Kot pravi vodja marketinga Peter Wright, gre za priložnost “komuniciranja kdo je in kaj kot blagovna znamka Ikea zagovarja, pri čimer igra trajnostni razvoj pomembno vlogo”. Prav tako jih “zanimajo vsakdanji problemi, s katerimi se ljudje soočamo, in iskanje majhnih stvari, ki bodo dejansko ustvarile velike spremembe”. Gre za praznovanje vsakdanjih trenutkov skozi izdelke in ideje, ki izboljšujejo bivanje v domu in so hkrati iz vseh vidikov učinkovitejši.
Zdi se, da navkljub številnim kritikam glede množične proizvodnje, zaradi katere naj bi po nekaterih ocenah letno porabili kar en odstotek svetovne zaloge lesa, ter množične potrošnje, ustvarjene s cenovno dostopnim, kratkotrajnim in hitro zamenljivim pohištvom, Ikea le začenja zavestno delovati v smeri zmanjševanja svojega okoljskega odtisa.