FBピクセル

「Mazda2」でAセグメントに技術先進の新たな風が吹く

この秋、マツダは大胆な計画とかなりの数の未払い金を抱えた新世代のデュースにすべてを賭ける。後者は販売計画に当てはまりますが、このかわいい小さな車の現在の販売台数よりもはるかに具体的です。現在のモデルは当時の「双子」フォードと協力して開発されました。

Tudi v notranjost je mogoče povezati številne vzporednice z aktualno trojko, potniška kabina pa bo kakovostna in prečiščena. Na voljo pa bodo številna oblazinjenja (tudi barvne kombinacije), s čimer nakazujejo željo po mlajši klienteli.
Tudi v notranjost je mogoče povezati številne vzporednice z aktualno trojko, potniška kabina pa bo kakovostna in prečiščena. Na voljo pa bodo številna oblazinjenja (tudi barvne kombinacije), s čimer nakazujejo željo po mlajši klienteli.

No sedaj je pri Mazdi zavel novi veter in s tem prišli novi časi, kar pomeni, da so pri tej znamki v celoti sami odgovorni za razvoj in obliko novih modelov. Nova dvojka je tako ostala zvesta videzu koncepta hazumi, ki ga je Mazda predstavila na preteklem ženevskem avtomobilskem salonu, bo novinka s pomočjo oblikovalskega jezika kodo uveljavljala privlačna oblikovna izhodišča večjih sestrskih modelov: mazde3 in mazde6.

Tudi pri merah in proporcih je nova dvojka ostala na moč podobna študiji hazumi, kar pomeni, da bo dolžina malenkost presegala štiri metre, višina bo ostala krepko pod poldrugim metrom, v prid večji prostornosti v primerjavi s predhodnico pa je dobila občutno večji razmik med kolesnima osema.

Prednji del bodo zaznamovala svetila v slogu večje trojke, dobila pa bo tudi všečne in značilne LED dnevne luči.
Prednji del bodo zaznamovala svetila v slogu večje trojke, dobila pa bo tudi všečne in značilne LED dnevne luči.

Tako kot pri zunanji podobi je tudi znotraj možno potegniti številne vzporednice z večjimi hišnimi modeli, predvsem aktualno mazdo3. Sodeč po prvih slikah je kabina podlegla sodobnemu, minimalističnemu pristopu. Iz armaturne plošče se bo tako, kot pri večini premium konkurence, vzpenjal mod(er)ni 大画面, podprt s sodobnim informacijskim vmesnikom. Bo pa mazda2 praktično prva, ki bo to ponudila v A segmentu in sploh nizko cenovnem razredu.

Zvezda pogonske palete naj bi bil Mazdin popolnoma nov, 1,5-litrski dizelski motor z uradno oznako SKYACTIV-D 1,5, ki so ga v Hirošimi razvili za potrebe modelov avtomobilskega segmenta B in C, kar pomeni, da bo ta stroj zagotovo vgrajen pod motorni pokrov nove mazde 2 in mazde 3. Zmogel bo 105 KM in 250 Nm navora, kasneje pa lahko pričakujete tudi šibkejše različice tega motorja. Kdor kljub temu ne bo želel dizla v nosu pa bo lahko posegel po prav tako novi liniji trivaljnih motorjev enake prostornine v prav tako različnih zmogljivostnih izvedbah.

続きを読む: Nova Mazda 3 – japonska fuzija okusa in forme

V sklopu aktivno-varnostnih pomagal pa bo mazda2 prav tako prednjačila, saj bo ponujala kar nekaj naprednih 支援システム, med katerim velja omeniti sistem i-ACTIVESENSE ali sistem, ki bo voznika opozarjal na nenamerno menjavo voznega pasu, poleg tega pa tudi sistem prilagodljive vozne dinamike.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。