FBピクセル

猫を避けるにはどうすればいいですか?

長年にわたり抗猫薬の試験を行ってきた私たちは、科学的発見を皆様にご提供いたします。

1.Prvo spoznanje, ki stoodstotno drži za vsakogar.
Ne pijte. Tako se boste mačku uspešno izogibali do konca svojega (žalostnega) življenja.

2.Glede na to, da se 99,9 odstotkov ljudi, ki jih skrbi problematika mačka, tega ne bo držalo, je tukaj naslednji nasvet.
Nikoli ne spijte toliko, da boste res pijani. Tako bodo mački vsaj mački, ne pa tigri.

3.Metodi 1 in 2 sta se izkazali za uspešni pri večini. Od sedaj naprej pa smo prepuščeni preizkušanju.Tako nam ostajajo preventivne in kurativne metode. Zavedati se moramo, da je maček največkrat posledica dehidracije in pomankanje vitaminov in mineralov v telesu, ki jih odplaknemo s čezmernim izločanjem.

Tukaj je nekaj metod, ki so se pri večini ljudi izkazale za uspešne;

– pijte ogromno vode
– kupite si praške za rehidracijo (dobijo se v lekrani), s katerimi boste telesu povrnili minerale izgubljene s tekočino
– banane vsebujejo veliko mineralov hkrati pa ne razdražijo občutljivega želodca
– nekateri prisegajo na paradižnik, saj vsebuje velike količine C-vitamina. Poskusite si skuhati testenine s paradižnikovo omako, baje deluje.
ブラッディマリー– alkoholni coctail s paradižnikom; združuje dobrobiti paradižnika in alkohola, ki se je tudi izkazal uspešnega pri premagovanju mačka po principu klin se s klinom zbija

Tako, sedaj pa še nekaj preventivnih nasvetov. Pomnite, preventiva je vedno boljša kot kurativa.

– izogibajte se poceni alkoholu, grozovitost mačka je obratno sorazmerna s ceno alkohola
– izogibajte se sladkim pijačam (verjetno se vsi spomnite bedastih srednješolskih poskusov opijanja s Fruktalovo jagodno vodko)
– izogibajte se mešanju, če pa že morate vedno prehajajte od pijač z nižjo vsebnostjo alkohola k tistim z višjo
– izogibajte se žveplanim pijačam; na primer belemu vinu, ki ponavadi povzročajo najhujše glavobole

Tako, sedaj ste pripravljeni na veseli december. 乾杯!

Nasveti za prprečevanje in preganjanje mačka.
Nasveti za prprečevanje in preganjanje mačka.
Previous
くまグミ

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。