FBピクセル

失敗の恐怖を克服する方法: 挑戦しなければ、成功することはできません。

写真:ネットフリックス

「失敗とは、実際の結果が出るずっと前に私たちを圧倒する感情です。それは傷つきやすく、疑いで満たされ、その後、しばしば恐怖の助けを借りて意図的にエスカレートします」とミシェル・オバマ元大統領夫人は自伝『Becoming』でその失敗について説明した。失敗への恐怖は、私たちがスタートすることさえ妨げるブレーキです。それは私たちに旅に出るのを怖がらせる障害です。しかし、それは完全に取り除くことが可能なものでもあります。

失敗 je pojem, ki ga vsak izmed nas tolmači po svoje. Nekateri ga povezujejo s športom, drugi poslom, vsem pa zveni na razočaranje in padec. A tudi neuspehi so del življenja, sploh če si velikokrat upamo in stopimo iz cone svojega udobja. In prav to je tisto, kar nas ohranja pri življenju. Strah pred neuspehom je pogosto povezan z neodobravanjem drugih. Številni namreč omahujejo pred priložnostmi, saj se v njih pojavi strah, kaj bodo mislili drugi. Občutimo sram, ki se bo pojavil, če ne bomo uspeli in ne bo šlo vse po načrtih, namesto, da bi občutili ponos, ki se bo pojavil, ko nam uspe.

Uspešne zgodbe o neuspehu

Uspešne zgodbe so nezadržno povezane s kopico vzponov in padcev. Kdo ne pozna anekdote o Waltu Disneyju, ki ga je urednik odpustil zaradi pomanjkanja domišljije in dobrih idej. Ko je 1927 prvič predstavil Miška Mickeya MGM studiem, je dobil odgovor, da stvar ne bo delovala, saj bi se ženske lahko ustrašile velikanskega miška na ekranu. Dandanes so Disneyjevi junaki poznani širom po svetu, Walt pa je ustvaril imperij brez primerjave. Nič drugače ni z zgodbo slovite Oprah Winfrey, ki so jo odpustili, ker ni bila primerna za televizijo. Oprah, dame in gospodje! Danes je ustvarila svoj televizijski imperij, brez primere. Naj navedemo še, da so Stevena Spielberga kar trikrat zavrnili na šoli za režiserje, Michaela Jordana pa so vrgli iz šolskega košarkarskega moštva. Prav slednji pa je o neuspehu povedal: »V svoji karieri sem zgrešil več kot 9.000 metov. Izgubil skoraj 300 tekem. V 26 primerih sem zgrešil zadnji zmagovalni met. Doživel sem kopico padcev in prav to je razlog, da sem uspel.«

Foto: Unsplash/The blowup

Strokovnjaki s prepričani, da moramo pred neuspeh postaviti svoje temeljne vrednote. Zavedati se moramo, da je naša zasidranost v vrednotah, ki jih imamo, močnejša od želje po izogibu napakam. Kar nekaj direktorjev velikih in uspešnih podjetij je tako priznalo, da ob neuspehu vedno pomislijo na družino, na bližnje, ki jih imajo radi. Kajti neuspeh njihove ljubezni in pripadnosti nikoli ne omaja. Odličnost je postaviti si cilj, če ga ne uspe doseči, morate znati resetirati pričakovanja in postaviti novega.

Ob brskanju za neuspehi smo na spletu naleteli na nasvete o tem, kakšen je odnos uspešnih ljudi do neuspeha:

Neuspeh ni nasprotje uspeha

Neuspeh je nasprotje tega, da sploh poskušamo. Po zaslugi strahu pred neuspehom v življenju pogosto stagniramo, se upremo želji po spremembi. Po mnenju strokovnjakov revije Forbes pa je največji neuspeh ta, da sploh ne poskusimo. Seveda ni enostavno, če se trudimo za cilj in ga ne dosežemo, še huje pa je, če sploh ne poskusimo. Uspešni ljudje namreč ves čas poskušajo, zato jih neuspehi ne spravijo s tira, kajti že v naslednjem trenutku se lahko pojavi uspeh.

写真:アンスプラッシュ/ブレット・ジョーダン

Sprejmite strah

Uspešni ljudje so dovolj pogumni, da sprejmejo strah, a dovolj pametni, da mu ne dajejo preveč pozornosti. Pogumni ljudje igrajo na zmago, prestrašeni pa le molijo, da ne bi izgubili. Neuspeh ni najhujša stvar, ki se vam lahko pripeti v življenju. Neuspeh ne bi smel biti zasmehovan, zato pa je bistvena komponenta na poti iskrenega in polnega življenja. Pogum ne pomeni pomanjkanja strahu, temveč stanje, v katerem sprejmemo svoje strahove in njim navkljub stopamo naprej.

Neuspeh kot mogoča posledica

Uspešni ljudje se zavedajo, da je neuspeh lahko posledica njihovega delovanja, zato se s tem sprijaznijo. Če je uspeh naša edina možnost, potem je verjetnost za neuspeh večja, saj kreativnost in inovacija, po besedah Forbesa, ne morata uspevati v deželi strahu in perfekcije. Ne le, da uspešni ljudje sprejemajo neuspehe, temveč so pripravljeni sprejeti tudi tveganje za uspeh. Sem sodijo žrtvovanje, disciplina in stopanje izven cone udobja.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。