FBピクセル

レジ袋で環境を守るには?

プラスチック手提げ袋は 5 秒で製造され、約 5 分間使用され、分解するまでに 100 年以上かかります。プラスチックの自然界への廃棄は、現代社会の世界的な問題となっています。多数の研究によると、年間生産量の 10 パーセント、つまり約 1,000 万トンのプラスチックが海に廃棄物として捨てられているからです。これは自然界では分解しませんが、どんどん小さな粒子に分解されます。

Aktivna vpletenost v varovanje okolja je dolgoročna strategija Skupine Tuš. Kot slovenski trgovec so stopili na pot ukinitve plastičnih nakupovalnih vrečk v vseh svojih prodajalnah širom Slovenije, v katerih načrtujejo popoln umik do konca letošnjega leta. Hkrati so na blagajne plasirali novo papirnato vrečko, ki podpira odgovorno ravnanje z gozdovi. Kupci bodo odslej blago odnesli v trajnih nosilnih vrečkah, papirnatih vrečkah, biorazgradljivih vrečkah ali kartonasti embalaži. S tem korakom Tuš deluje proaktivno v boju proti plastičnim vrečkam, ki so eden od onesnaževalcev našega okolja.

Družba TUŠ je v oktobru na blagajne plasirala novo papirnato vrečko, ki zagotavlja, da je upravljanje gozdov okolju primerno, socialno koristno in ekonomsko izvedljivo.
Družba TUŠ je v oktobru na blagajne plasirala novo papirnato vrečko, ki zagotavlja, da je upravljanje gozdov okolju primerno, socialno koristno in ekonomsko izvedljivo.

Andraž Tuš, direktor marketinga v Tušu pravi:

Pri zmanjševanju obremenitev okolja s plastiko moramo sodelovati vsi in to lahko dosežemo le s pravilnim in odgovornim ravnanjem. Kupce želimo osveščati o vplivu plastičnih vrečk na naše okolje, saj z njihovo uporabo ogrožamo številne rastlinske in živalske vrste. Prav je, da smo odgovorni in storimo vse, da bo naš planet čistejši in bolj vzdržen za prihodnje generacije. Ponosni smo, da smo v Tušu stopili na okoljsko pot in hkrati odločeni, da vplivamo na percepcijo slovenskih kupcev glede plastičnih vrečk.

Družba se s tem pridružuje globalnim gibanjem v želji po zmanjšanju onesnaževanja narave in v želji pozitivnega sprejetja tega koraka s strani kupcev teži k spreminjanju percepcije o uporabi plastičnih vrečk pri vsakodnevnih nakupih in v trgovinski panogi nasploh.

詳しくは

詳細については、次をご覧ください。
tus.si

Vsebino omogoča Tuš.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。