このバイクを一目見ると、カワサキがタイムマシンを作り、未来からバイクを盗んだように思えます。しかし、そうではなく、エンジンが実現したのです。Kawasaki J Three Wheeler EVは、2013年の東京モーターショーで発表された素晴らしいコンセプトです。
電気自動車 s svojim futurističnim videzom vsekakor jemlje dih, sposobno je tudi spreminjanja oblike. V nizkem športnem položaju (Sport mode) omogoča vozniku rezanje ovinkov pri večji hitrosti, medtem ko je udobni način (Comfort mode) namenjen mestni vožnji, saj se razdalja med sprednjimi kolesi poveča in motor dvigne za bolj sproščeno mestno križarjenje. Še ena posebnost Kawasaki J-ja je, da nima standardnega krmila, vendar dve ročice, vsaka samostjno povezana z enim od sprednjih koles. Podrobnosti o pogonski lastnostih in moči motorja so pičle, edini podatek je, da je Kawasaki uporabil svojo tehnologijo visoko zmogljive nikelj-metalne hidridne baterije imenovane Gigacell.
Kljub močni želji vseh prebivalcev tega sveta, ki imajo vsaj kanček interesa za motorje, Kawasaki na žalost ne razmišlja, da bi J Three Wheeler presegel stopnjo zasnove. Bomo morali počakati še vsaj do leta 2025 ali celo dlje.