FBピクセル

世界の自動車メーカーはいつ電気への完全移行を計画しますか?

Mercedes-Benz EQS; Foto: Mercedes-Benz

遅かれ早かれ、自動車業界全体が電力に「切り替わる」ことは間違いありません。ほぼすべての大手自動車メーカーは、すでに完全電気自動車または電動モデルを導入しています。私たちは、避けられない事態がいつ起こり、電気が自動車の世界を支配するようになるのかについて、その概要をご用意しました。

V zadnjem obdobju se pojavlja vedno več popolnoma električnih ali kako drugače elektrificiranih modelov avtomobilov. Nekateri proizvajalci so že suvereno napovedali, kdaj bodo proizvajali zgolj samo še električne ali elektrificirane avtomobile. Nekateri med njimi so že prenehali z razvojem motorja na notranje izgorevanje, drugi pa so določili datum, kdaj bodo s tem dejansko prenehali. Za lažji pregled nad ʺelektričnimʺ dogajanjem smo za vas preverili, kdaj se bo zgodila električna tranzicija. Veliko bo drugače že v nekaj letih.

ベントレー

Bentley Flying Spur Hybrid; Foto: Bentley

ベントレー verjetno ni proizvajalec avtomobilov, na katere bi pomislili med prvimi, ko omenjamo električne avtomobile. A ga na smemo spregledati, saj je podjetje zelo naklonjeno elektrifikaciji. Do leta 2026 bodo vsi njihovi avtomobili priključni hibridi ali popolnoma električni, do leta 2030, pa se bodo pri Bentleyu dokončno poslovili od izpušnih cevi. Bentley ne razvija zgolj električnega avtomobila, temveč celotno paleto modelov, prvi izmed njih pa prihaja leta 2025, SUV oblike, ki bo osnovan na Volkswagnovi platformi Artemis.

BMW

BMW i4; Foto: BMW

BMW je eden izmed tistih proizvajalcev, ki se motorju na notranje izgorevanje še ne misli odpovedati. Razvoj le teh se bo nadaljeval, saj so mnenja, da bo še dolga leta obstajala potreba po klasičnih motorjih. Veliko modelov znamke BMW je že v tem trenutku mogoče dobiti v obliki priključnega hibrida, med popolnoma električnimi pa imate na voljo dva povsem nova modela, SUV iX in limuzino i4. Do leta 2025 načrtujejo prodajo okoli 2 milijona popolnoma električnih avtomobilov, do leta 2030, pa bo elektrificirana polovica njihove svetovne prodaje.

フォード

Ford F-150 Lighting; Foto: Ford
フォード je že presenetil svetovno javnost z modelom F-150 Lightning, ki predstavlja električno različico najbolje prodajanega avtomobila v ZDA. Z enim polnjenjem lahko prevozi okoli 360 kilometrov dolgo pot in stane manj kot 40.000 ameriških dolarjev. Do leta 2025 bo Ford vložil 22 milijard ameriških dolarjev v proizvodnjo elektrificiranih avtomobilov, do leta 2050, pa namerava postati ogljično nevtralen. V tem trenutku se jim zdi hibridna oblika z motorjem na notranje izgorevanje še vedno “primerna” za prihodnost. Ford prav zaradi močnega trga predstavlja in velikih investicij predstavlja velikega igralca na področju e-mobilnosti v prihodnjih letih.

LEAS – スロベニアの電気自動車所有者

あなたは新しい電気自動車オーナーですか? e-モビリティに興味がありますか? それとも単に興味がありますか?新しい電気自動車の購入をお考えですか?その後、LEAS FB グループに参加して、e-モビリティに関する情報を読んで共有してください。私たちは力を合わせて、電気自動車オーナーの最大のコミュニティを構築します。

Facebook のコミュニティに参加してください

ゼネラルモーターズ

Cadillac Lyriq; Foto: Cadillac

ゼネラルモーターズ bo do leta 2035 prenehal s prodajo avtomobilov, ki jih poganja dizel ali bencin. To še posebno velja za znamko Cadillac, ki ne bo več proizvajala avtomobilov zgolj z motorjem na notranje izgorevanje in bo v ta namen elektrificirala obstoječo paleto modelov. Do leta 2030 bo ponudba modelov Cadillac 100% električna, prvi model pa bo SUV Lyriq. Obetamo si lahko električnega Hummerja, električne SUV-je in električne poltovornjake. Chevrolet je posodobil model Bolt EV, prihaja pa še električni Silverado s 640 kilometri dosega. Po načrtih bo GM ogljično nevtralen do leta 2040.

ホンダ

Honda Clarity; Foto: Honda

Po letu 2022 boste lahko v Evropi od Honde kupili zgolj električni ali hibridni avtomobil. Tudi Honda Civic v novi generaciji bo tudi pri nas na voljo le kot hibrid.  Do leta 2030 naj bi bilo že 40% prodanih avtomobilov elektrificiranih ali pa jih bo poganjal vodik. Do leta 2040 pa načrtujejo popolno prenehanje izdelave avtomobilov z motorjem na notranje izgorevanje. Eden izmed prvih popolnoma električnih avtomobilov bo model Prologue, ki ga bodo izdelovali v tovarnah General Motors. Honda je med redkimi proizvajalci, ki se zavzema za pogon s pomočjo vodika, ki bi lahko nadomestil vedno večje avtomobilske baterije.

Hyundai & Kia

Hyundai Ioniq 5; Foto: Hyundai

Hyundai Motor Group se do zdaj še ni zavzel za popoln prehod na elektriko, so pa potrdili, da bodo do leta 2025 investirali 7,4 milijarde ameriških dolarjev, za proizvodnjo električnih vozil v ZDA in za 50% zmanjšali proizvodnjo motorjev na notranje izgorevanje. V tem trenutku sta najbolj aktualna električna modela Hyundai Ioniq 5 in Kia EV6. Hyundai se bo posvetil razvoju gorivnih celic, še posebej na domačih, korejskih tleh. Kia bo do leta 2027 predstavila 7 elektrificiranih modelov, do leta 2026, pa planira prodajo pol milijona elektrificiranih avtomobilov. Pri Hyundaiju so tudi mnenja, da so gorivne celice bolj primerne za pogon tovornjakov, kot bi bile primerne težke baterije.

Jaguar- Land Rover

Jaguar I-Pace; Foto: Jaguar

Z letnim vložkom 3,4 milijarde ameriških dolarjev, pod okriljem projekta ʺReimagineʺ, bodo vsa vozila Jaguar-Land Rover elektrificirana do leta 2030. V kratkem se bo predstavil nov Jaguar I-Pace, ki bo osnovan na novi električni platformi, leta 2024 pa bomo dočakali še električnega Land Roverja, ki mu bo sledil električni Range Rover. V prihodnjih petih letih, si lahko obetamo 6 električnih modelov Land Rover.

マツダ

Mazda CX-30; Foto: Mazda

マツダ si prizadeva, da bi postala ogljično nevtralna do leta 2050. Nadaljevali bodo z razvojem klasičnih motorjev in hkrati do leta 2025 predstavili novo električno platformo SkyActive EV. Uporabljena bo za 5 hibridov, 5 priključnih hibridov in 3 popolnoma električne modele. Predvidevanja so, da bodo do leta 2030 prav vsi Mazdi modeli tako ali drugače elektrificirani.

メルセデスベンツ

Mercedes-Benz EQS; Foto: Mercedes-Benz

年から 2025 dalje, bodo vse nove avtomobilske platforme メルセデスベンツ električne. Do takrat nameravajo skorajda izničiti sredstva, ki bodo namenjena razvoju klasičnih motorjev. Leto 2030 pa naj bi bilo tisto, ko bo postal Mercedes-Benz popolnoma električen. Do leta 2026 je predvideno 80% zmanjšanje sredstev za razvoj klasičnih in priključno-hibridnih oblik pogona, med leti 20222030, pa nameravajo vložiti več kot 40 milijard evrov v razvoj električnih avtomobilov.

三菱

Mitsubishi Outlander PHEV; Foto: Mitsubishi

日本のメーカー 三菱 je bil med pionirji električnih avtomobilov, ko so predstavili električnega I-MiEV in priključnega hibrida Outlander. Za kitajski trg so pripravili model Airtrek.

日産

Nissan Ariya; Foto: Nissan

日産 je bil eden izmed prvih, ki je na cesto postavil popolnoma električen avtomobil, Nissan Leaf. Do leta 2023 bodo imeli v ponudbi 8 električnih modelov, v prihodnje pa nameravajo na letni ravni prodati milijon hibridnih in električnih avtomobilov. V angleškem Sunderlandu bodo postavili obrat za proizvodnjo električnih vozil, v katerega bodo investirali milijardo angleških funtov. Med prvimi električnimi modeli bo na voljo SUV Nissan Ariya.

ロールスロイス

Rolls-Royce models; Foto: Rolls-Royce

ロールスロイス pripravlja svoj prvi električni avtomobil z imenom Silent Shadow, ki bo osnovan na platformi modela Phantom. Uporabljal naj bi tehnologijo, ki jo ima BMW iX.

Stellantis (nekdanji Fiat Chrysler)

Jeep Wrangler 4xe; Foto: Jeep

Družba ステランティス namerava do leta 2025 vložiti 35,5 milijard ameriških dolarjev v razvoj električnih avtomobilov. V letu 2024 prihaja električni poltovornjak Ram 1500, družbo pa mu bosta delala priključna hibrida Jeep Grand Cherokee 4xe in Jeep Wrangler 4xe. Do leta 2025 bo vsak izmed modelov znamke Jeep na voljo tudi v električni obliki. Stellantis bo na trg pripeljal 55 elektrificiranih modelov do leta 2025, le ti pa bodo predstavljali 70% prodaje Stellantisa v Evropi in 40% v ZDA. Datum, do katerega bodo opustili klasične motorje, še ni znan.

トヨタ

Toyota bZ4X Concept; Foto: Toyota

また トヨタ stavi na gorilne celice, do leta 2025, pa bodo imeli v ponudbi kar 70 elektrificiranih modelov oziroma različic avtomobilov. 15 bo popolnoma električnih, 7 pa jih bodo ponudili pod znamko Beyond Zero bz. Toyota se trudi, da bi do leta 2050 postala ogljično nevtralno podjetje. Toyotin najbolj poznani hibrid Prius je ustvaril pot ostalim hibridom, zaradi česar je v tem trenutku Toyota vodilni prodajalec hibridnih avtomobilov.

フォルクスワーゲン

Volkswagen ID.4; Foto: Volkswagen

Volkswagnovih napovedih, bo do leta 2030, 70% njihove prodaje tako ali drugače elektrificirane. Nekaj modelov ima družba že v ponudbi, načrtujejo pa kar 70 elektrificiranih modelov ali njihovih različic. Projekt Artemis napoveduje prihod izredno učinkovitega električnega avtomobila do leta 2024。年に 2026 bo Volkswagen izdelal zadnjo platformo, katere osnova bo motor na notranje izgorevanje.

ボルボ

Volvo XC40 Recharge; Foto: Volvo

ボルボ bo od 2030 izdeloval zgolj samo še električne avtomobile, ki naj bi bili na voljo zgolj preko spletnega nakupa. Do leta 2025 bodo polovico prodaje predstavljali električni avtomobili, ostalo polovico pa hibridi. Prvi Volvov popolnoma električni avtomobil je XC40 Recharge, ne smemo pa pozabiti na Polestar, katerega osnova je ravno tako elektrika.

LEAS – スロベニアの電気自動車所有者

あなたは新しい電気自動車オーナーですか? e-モビリティに興味がありますか? それとも単に興味がありますか?新しい電気自動車の購入をお考えですか?その後、LEAS FB グループに参加して、e-モビリティに関する情報を読んで共有してください。私たちは力を合わせて、電気自動車オーナーの最大のコミュニティを構築します。

Facebook のコミュニティに参加してください

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。