FBピクセル

Kia Carens:思わず「かわいい」と言えるミニバン

Carens prve generacije je glede na vloženo ponujal kar veliko, kljub vsemu pa je za ostro evropsko konkurenco zaostajal tako po zunanjem izgledu, kot tudi po notranji prostornosti in vsebini. To pa so ravno aspekti, ki so se jih z veliko mero vneme ob menjavi modela lotili Kijini strokovnjaki in glede na videno in voženo, tudi uspešno.

Carens je z oblikovnega stališča tako svetlobna leta oddaljen, ali bolje rečeno pred, predhodnikom, saj je sedaj mnogo bolje ukrojen po meri evropskega kupca, sprednji zlovešči del pa mu zagotavlja zadostno mero svežine in samosvojega.

Prednji del je zelo všečen in skladen, predvsem pa zahvaljujoč maski motorja, ki spominja na tigrova usta samosvoje oblikovan. Všečnost pa še povečujejo LED dnevne luči, razgiban odbijač in moderne meglenke.
Prednji del je zelo všečen in skladen, predvsem pa zahvaljujoč maski motorja, ki spominja na tigrova usta samosvoje oblikovan. Všečnost pa še povečujejo LED dnevne luči, razgiban odbijač in moderne meglenke.

Položno vetrobransko steklo poskrbi za skladno nadaljevanje, nadpovprečno dinamična pa sta tudi bok in zadek vozila. To je oblikovalcem uspelo z minimalnimi strešnimi nosilci, ki za seboj potegnejo nižjo višino vozila, svoje pa so k dinamični podobi dodali tudi proti zadku rastoča bočna in padajoča strešna linija, posledično pa proti zadku ožajoča bočna stekla. Zadek je manj zanimiv kot prednji del, pogrešali pa smo tudi luči v LED tehniki.

続きを読む: Kia sorento – 韓国の SUV の第 3 世代は、さらに名声とパフォーマンスが向上しました

Notranjost je pridobila približno toliko kot zunanjost, kar pomeni, da potnike pričakajo moderno ukrojena armaturna plošča, z lepimi detalji in kakovostnimi materiali. Mogoče je le za odtenek prveč črnine in različnih odtenkov sive barve, ampak v tem segmentu je barvna razigranosti tako prej izjema kot pravilo. Volanski obroč je lep tako na pogled kot tudi otip, dobrodošel dodatek je sistem prilagajanja trdote volana, ki ponuja tri režime, med katerimi pa je manj razlike kot smo pričakovali. Tipka zanj kakor številne druge so posejane po volanskem obroču, dejstva da je tipk kar veliko in kje dejansko se nahaja posamezna, pa se hitro navadiš. Le tempomat bi lahko bil digitalni, ta v carensu pa tudi nekoliko odrezavo reagira.

V prtljažniku se skrivata še dva dodatna sedeža, ki ju odlikuje enostavno zlaganje, nekoliko manj priročen je rolo, ki ni na vodilih. Prtljažnik pa je zgledno prostoren in obdelan ima pa tudi priročen predal za drobnarije.
V prtljažniku se skrivata še dva dodatna sedeža, ki ju odlikuje enostavno zlaganje, nekoliko manj priročen je rolo, ki ni na vodilih. Prtljažnik pa je zgledno prostoren in obdelan ima pa tudi priročen predal za drobnarije.

Število predalov in ostalih odlagalnih površin je povprečno, so pa vse uporabne in priročne. Sredinski zaslon je glede na dejstvo, da v sebi “skriva” zaslon 駐車カメラ, povprečne velikosti, je pa prikaz dogajanja za vozilom povsem “ok”. Kamera ima za družbo še parkirna pomagala zadaj, tako da bušk na zadku ne bi smeli imeti, je pa preglednost vstran (tako naprej kot nazaj) zaradi zajetnih stebričkov omejena. Zaradi manjšanja bočnih stekel proti zadku je bolj povprečna tudi sama svetlost kabine, za tiste, ki jih to moti, pa je na seznamu doplačil パノラマルーフ. V drugi vrsti potnike pričakajo trije ločeni sedeži, ki so enostavno pomični, enako velja tudi za podiranje le teh. Glede na enoprostorsko zasnovo moti le dejstvo, da sredinski sedež nima sidrišča isofix. V tleh sta tudi pokrita predalčka, manjkajo pa mizice na hrbtiščih prednjih sedežev.

Nasmešek na obrazu potnikov pa se nariše pri pregledu serijske opreme paketa LX family, vse ne bomo naštevali, bomo pa izpostavili zgolj “cukrčke” in sicer ogrevana prednja sedeža in parkirno kamero, za navigacijo in ksenonske luči pa je potrebno doplačati ne preveč zasoljenega tisočaka (za vsakega posebej).

Carens je bil  deležen tudi novega volanskega obroča, ki je lep tako na pogled kot otip, na osrednjem delu pa se številnih posutih tipk hitro navadiš. Vratne obloge pa so presenetljivo iz umetnega usnja.
Carens je bil deležen tudi novega volanskega obroča, ki je lep tako na pogled kot otip, na osrednjem delu pa se številnih posutih tipk hitro navadiš. Vratne obloge pa so presenetljivo iz umetnega usnja.

Pod pokrovom se je vrtela šibkejša različica 1,7-litrskega dizla、発展する 85 kW kar je za povprečnega voznika več kot dovolj, hvalimo pa tudi dejstvo, da je 6速ギアボックス za razliko od ISG sistema シリアル že pri tej različici. Se pa omejena moč prične poznati ob tem, ko avto naložite, saj ima motor že ob srednji založenosti in vožnji vkreber kar nekaj dela. Na testu smo beležili porabo med 6,5 in sedmimi litri, kar je glede na mere in maso vzpodbuden podatek.

Ko v enačbo za konec vključimo še ceno pridemo do značilne situacije pri tej znamki. In sicer je cena po ceniku dokaj zasoljena, ko pa kupec pride do trgovca, pa mu ta ponuja številne popuste, ki se med seboj seštevajo. s tem nastane dobršnja zmeda, predvsem pa zna ob pogledu potencialnega kupca na cenik, visoka cena tudi odvrniti od nakupa ali celo obiska salona. Cena testnega carensa po ceniku je tako tako znašala zasoljenih 26.750 evrov, kar je glede na vsebino in tudi konkurenco le malce preveč, številni popusti pa ceno spustijo v bližino 20 tisočakov, kar pa je glede na vse veliko bolj spodobna cena.

詳しくは

詳細については、次をご覧ください。 キアシ

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。